Το e-fresh.gr διαπραγματεύεται η ΑΒ Βασιλόπουλος με την εταιρεία να βρίσκεται σε συνεχείς συζητήσεις με τους επικεφαλής του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αν και η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει ήδη το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα το ΑΒ Click2Shop, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη συγκεκριμένη αγορά που παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη και η απόκτηση του e-fresh.gr θα ενιχύσει αυτή τη στρατηγική.
Μέσω του e-fresh, που αποτελεί ένα από τα πρώτα online supermarket της χώρας, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα αποκτήσει την τεχνογνωσία και ένα από τα πιο οργανωμένα κέντρα συλλογής και διανομών. Όλα αυτά φυσικά, αφόσον πραγματοποιηθεί η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος όπως αποδυκνύει και αυτή η κίνηση στρέφει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον της στην ανάπτυξη των online πωλήσεων κάτι που είναι βασική προτεραιότητα και της μητρικής Βελγο-Ολλανδικής εταιρείας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στο εννεάμηνο οι online πωλήσεις της «μαμά εταιρείας» άγγιξαν το 1,951 δισ. ευρώ από 1,668 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία ανήκει η Ελλάδα, οι online πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ από 9 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2017.