Διοργάνωση «Sustainable Events» από την AFEA

Η Διοργάνωση «Sustainable Events»  υπό την αιγίδα της AFEA, της εταιρείας που καινοτομεί προσφέροντας στην ελληνική αγορά τη νέα της υπηρεσία.

Πρόκειτια για μια νέα υπηρεσία που που απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες που επιθυμούν να οργανώσουν εκδηλώσεις λαμβάνοντας υπόψη τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και εταιρικής υπευθυνότητας.

Μέσω αυτής της υπηρεσίας η AFEA δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να ενδυναμώσουν το brand name τους, να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, να εφαρμόσουν στην πράξη τις δεσμεύσεις τους για την Εταιρική Υπευθυνότητα και παράλληλα να παρέχουν υψηλής ποιότητας εμπειρία στους συμμετέχοντες των εκδηλώσεων.

Αναγνωρίζοντας ότι οι εκδηλώσεις συνδέονται συχνά με αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον (κατανάλωση ενέργειας και εκπομπές, κατανάλωση χαρτιού και πλαστικού, δημιουργία απορριμμάτων κλπ.) και στις τοπικές κοινωνίες, η AFEA έχει αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών οι οποίοι έχουν επιλεχθεί προσεκτικά με βάση τις επιδόσεις τους όσον αφορά σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης (sustainable suppliers). Με τον τρόπο αυτό, προσφέρονται προσαρμοσμένες προτάσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εκδήλωσης σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη, οι οποίες έχουν βελτιωμένη επίδοση βιωσιμότητας. Η AFEA παρέχει συνεχή υποστήριξη στους πελάτες της σε όλα τα στάδια σχεδιασμού της εκδήλωσης και με στόχο την άψογη διοργάνωσή της.

Η κυρία Δήμητρα Λυγνού, Deputy CEO και αρμόδια για την Εταιρική Επικοινωνία της AFEA δήλωσε: «Η νέα υπηρεσία που προσφέρουμε στους πελάτες μας αποτελεί μέρος της στρατηγικής που εφαρμόζουμε για την Εταιρική Υπευθυνότητα και αποτελεί το επόμενο μας βήμα στην πορεία που χαράσσουμε, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας με γνώμονα τις αξίες της Βιώσιμης Ανάπτυξης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας