Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζεται από τον ΕΟΤ, που σχεδιάζει να φέρει στην Ελλάδα 587 δημοσιογράφους, bloggers και τουριστικούς πράκτορες από 27 χώρες ενώ έως τον Ιούλιο έχει προγραμματίσει και 167 ταξίδια εξοικείωσης στην χώρα μας για την τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας.
Αυτή είναι η τρίτη χρονιά που ο ΕΟΤ, σχεδιάζει και υλοποιεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα ταξιδιών εξοικείωσης για την παγκόσμια τουριστική προώθηση της Ελλάδας ενώ ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Κωνσταντίνος Τσέγας, έχει εγκρίνει ήδη το πρώτο σκέλος του προγράμματος.
Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο την ανάδειξη ελληνικών προορισμών – λιγότερο μέχρι σήμερα γνωστών – στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό, αλλά και τη στοχευμένη προβολή και προώθηση πλήθους θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρει πλέον Ελλάδα, και που είναι πόλοι έλξης και επισκεψιμότητας σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Ποιοι είναι οι δημοσιογράφοι, bloggers και tour operators;
Πρόκειται για εκπροσώπους ΜΜΕ ευρείας απήχησης, μεταξύ των οποίων:
- Τα βρετανικά ΜΜΕ (BBC, Travel Channel, Sunday Times, The Times, Daily Telegraph, Walk Μagazine και Evening Standard)
- τα γαλλικά κρατικά κανάλια France 2 France 5,
- ο γερμανικός εκδοτικός όμιλος Tagesspiegel,
- οι αυστριακές εφημερίδες Krone Zeitung & Die Presse,
- το γαλλικό καταξιωμένο περιοδικό Challenge,
- το βελγικό περιοδικό Εxclusief,
- το ρουμανικό National Geographic Traveler,
- το κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της Ρουμανίας TVR και
- τα ιδιωτικά κανάλια με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση: Antenna 1, Antenna 2, Canal D, Prima TV, Βloggers από Γερμανία Αγγλία, Δανία, Ολλανδία και Ρουμανία,
- εκπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών οργανισμών ( Τ.Ο.ς) από Ιαπωνία, Κίνα, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία και Ισραήλ.
Τέλος, το «The CNN Travel», που συγκαταλέγεται στα 100 καλύτερα websites παγκοσμίως με 500.000 αναγνώστες ανά άρθρο, θα βρεθεί από τα μέσα Μαΐου σε Χίο και Πάτμο, με σκοπό να προβληθούν ως ιδανικοί προορισμοί γαστρονομικού και πολιτιστικού τουρισμού σε εκτενή αφιερώματα του Μέσου.
Επίσης, εγκρίθηκε το πρώτο θεματικό ταξίδι κρουαζιέρας στο Αιγαίο για τους επικεφαλής των μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων της Κίνας Caissa T.O, Huayuan T.O του κινεζικού τουριστικού περιοδικού Travel Agent Magazine καθώς και blogger με 4,5 εκατ. followers στο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo.