Δήμος Βόλου

Ο Δήμος Βόλου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2019 που σαν βασικό πυλώνα έχει την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προβολή σε διευρυμένο μείγμα αγορών και την εστιασμένη χρονικά προβολή της Ελλάδας με στόχο τις περιόδους εκτός καλοκαιριού.

Παράλληλα το πρόγραμμα τουριστικής κατάρτισης Δήμου Βόλου επιδιώκει τη διατήρηση της υπάρχουσας δυναμικής και την εστιασμένη ενίσχυση με συνέχιση της προβολής του προορισμού στις αγορές των τελευταίων ετών αλλά και στην επέκταση αυτών.

Η σταδιακή ενδυνάμωση της παρουσίας του Βόλου σε νέες αγορές μέσω παρουσιάσεων και επικοινωνίας με τουριστικά γραφεία, αλλά και η θεματική προβολή του προορισμού ως προορισμός πεζοπορίας και συμπληρωματικά ορεινών δραστηριοτήτων, αναμένεται να επιτύχουν την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή.

Η γενικότερη προβολή του δήμου Βόλου, κινείται στους εξής άξονες:

  • Προβολή με κλασικά μέσα, όπως είναι η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, οι φιλοξενίες, η διαφήμιση στα ΜΜΕ και η παραγωγή και εκτύπωση έντυπου υλικού.
  • Ψηφιακή προβολή με τον εμπλουτισμό του περιεχομένου σε φωτογραφικό υλικό, κείμενα και βίντεο, παραγωγή υλικού τουριστικής προβολής καθώς κα διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Θεματική προσέγγιση μέσω της καμπάνιας προορισμού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης δραστηριοτήτων βουνού, App πεζοπορίας, εμπλουτισμός μέσων και παρακολούθηση.
  • Εμπλουτισμός υπηρεσίας πληροφόρησης με την αναβάθμιση, διαχείριση και επιμέλεια του περιεχομένου του site του δήμου.
  • Οργάνωση και υποστήριξη των ακτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας