Στο εστιατόριο Ανθέμιον, συγκεντρώθηκαν πριν λίγη ώρα εκπρόσωποι τύπου ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Δημάρχου Αθηναίων, κ. Γιώργου Καμίνη ο οποίος εκ μέρους της Σύμπραξης για τον Τουρισμό της Αθήνας (Athens Tourms Partnership), παρουσίασε την ψηφιακή προβολής της Αθήνας στο εξωτερικό που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την MasterCard.
Ο κος. Καμίνης μίλησε για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας που είναι βασική προτεραιότητα της δημοτικής αρχής λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Αρχίσαμε πέρυσι την καμπάνια μαζί με την Aegean Airlines και τον ΔΑΑ και τώρα προστίθεται και η MasterCard σε αυτή τη συμμαχία. Μιλάμε για βιωματικές εμπειρίες. Στοχεύουμε κατά βάση στο γαλλικό κοινό που είναι ένα κοινό πολύ απαιτητικό. Δίνουμε έμφαση στη γαστρονομία και σε διαδρομές στην κλασσική Αθήνα. Αυτή η σύμπραξη που έχουμε ήδη αρχίσει από πέρυσι με την Aegean και τον ΔΑΑ, είναι κάτι το πρωτοφανές στην ελληνική ιστορία. Σε αυτό βοήθησε η Marketing Greece του ΣΕΤΕ. Το 2012 οι αφίξεις στον ΔΑΑ, ήταν στο ναδίρ. Είχαμε μόλις 2,5 εκατ. επισκέψεις τουριστών. Τον Φεβρουάριο του 2012 θυμίζω ότι κάηκαν κτήρια στην Αθήνα, τα διεθνή μέσα ενημέρωσης πρόβαλαν μια εικόνα της απογοητευτική και αποτρεπτική. Φτάσαμε όμως μέσα στο 2017 ουσιαστικά να έχουμε διπλασιάσει τον αριθμό των αφίξεων. Φτάσαμε στα 5 εκατ, αφίξεις. Το 2018 η θετική αυτή εικόνα συνεχίζεται. Στο α’ τετράμηνο οι πληρότητες ξενοδοχεία αυξανονες κατά 4 % το πρώτο πεντάμηνο στον αερολιμένα κατά 25% και οι city break επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 60 %. Οι 4/10 από τους επισκέπτες της Αθήνας είναι επισκέπτες city break. Σε σχέση με το 2013 έχουν αυξηθεί κατά 600%! Ο Δήμος Αθηναίων προσπαθεί αυτό το κεφάλαιο να το κρατήσει να το σταθεροποιήσει και να το αυξήσει κάνοντας παρεμβάσεις στην πολη ειδικά στο εμπορικό της τρίγωνο».Η κα. Παλημέρη, County Manager της MasterCard είπε με την σειρά της ότι αυτή η συνεργασία δεν ήρθε τυχαία στην MasterCard. «Δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός μια απλώς ωραία ιδέα. Είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής μιας λογικής που λέει ότι συνεργαζόμαστε στη MasterCard με όλες τις σημαντικές πόλεις στον κόσμο για να τις κάνουμε καλύτερες με βελτίωση στον τουρισμό με καλύτερες εμπειρίες για τους τουρίστες και άνοιγμα στην τεχνολογία».