Αποτελεί κοινό μυστικό πως τα social media είναι ο πλέον σύγχρονος τρόπος για την ανάπτυξη ενός brand. Η ταχύτητα και η αμεσότητα που χαρακτηρίζουν το online παιχνίδι και οι κανόνες που το διέπουν μεταβάλλονται διαρκώς, γεννώντας το ερώτημα σχετικά με το πώς μπορεί το brand και η επιχείρηση να διακριθεί στον εν λόγω τομέα.

Κι ενώ η ίδια η βιομηχανία της μαζικής εστίασης αλλάζει διαρκώς ακόμη και σε επίπεδο… λεπτού της ώρας, υπάρχουν μια σειρά από πρακτικές και πολιτικές που αποδείχτηκαν πως λειτούργησαν και ήταν αποτελεσματικές σε βάθος χρόνου. Προκειμένου ωστόσο να συμβεί κάτι τέτοιο, έχουν δοκιμαστεί και αποδειχθεί μη λειτουργικές, ασύμβατες ή εκτός λογικής ορισμένες άλλες πρακτικές. Ποιες είναι αυτές; Ποιες να προτιμήσετε και γιατί; Ποιες να αποφύγετε και για ποιους λόγους;

Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη πως πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία στο ΣΥΝΟΛΟ και σε ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Κι όμως, αυτό πρακτικά δεν είναι ούτε εφικτό ούτε και σωστό. Πρέπει να επιλέξτε σωστά τα online προφίλ σας, δημιουργώντας αντίστοιχης λογικής περιεχόμενο.

DO

1. ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ στη social media παρουσία σας

Καθώς οι καιροί τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει άρδην, απαιτείται εκ μέρους των επαγγελματιών να επενδύσουν στα social media προκειμένου να είναι άκρως ανταγωνιστικοί στο «παιχνίδι» του digital marketing και της ευρύτερης παρουσίας τους στο αγοραστικό κοινό. Θεωρείται ως δεδομένο πως το οργανικό και δωρεάν περιεχόμενο έχει ζωτική σημασία στο όλο παιχνίδι, ωστόσο η αποτελεσματικότητα και η ταχύτητα του πληρωμένου περιεχομένου (είτε πρόκειται για online διαφημίσεις στο Facebook ή για τη δραστική ενίσχυση της παρουσίας σας μέσω ενός εργαλείου διαχείρισης social media), μπορεί να σας οδηγήσει σαφώς πιο μακριά…

digital marketing 9+1 Do’s and Don’ts2. ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ έναντι της ποσότητας

Η αλήθεια είναι πως το Internet δείχνει να είναι υπερβολικά κορεσμένο. Ένα σημαντικά μεγάλο μέρος του περιεχομένου του αφήνει πολλά περιθώρια βελτίωσης, ειδικά από τη στιγμή που η αντιγραφή μεταξύ διαφόρων sites γίνεται καθημερινότητα, με αποτέλεσμα όλες οι πληροφορίες να φαίνονται βαρετές και πολυπαιγμένες. Εάν σχεδιάζετε να αναπτύξετε και να επεξεργαστείτε περιεχόμενο, τότε οφείλετε να βεβαιωθείτε εκ των προτέρων πως θα δώσετε στο κοινό την υψηλότερη δυνατή ποιότητα. Οι πελάτες και οι followers σας είναι σίγουρο πως θα παρατηρήσουν με την πρώτη ματιά τη διαφορά και θα εκτιμήσουν την προσπάθειά σας για ποιότητα και όχι ποσότητα.

3. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ πάντοτε περισσότερα απ’ όσα λαμβάνετε

Όσοι ειδήμονες διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία και το ανάλογο track record σε επίπεδο πετυχημένων cases, γνωρίζουν πως προκειμένου κάποιος να κυριαρχήσει ή ακόμη και να ξεχωρίσει σε ένα «θορυβώδες» social κόσμο, οφείλει να προσφέρει στους πελάτες, συνεργάτες ή απλά στους followers του, αξία. Γίνετε λοιπόν γενναιόδωροι και να είστε σίγουροι ότι αυτό εμφανίζει μεγάλο βαθμό απόκρισης και ταυτόχρονα εκτιμάται δεόντως από το κοινό.

4. Τα ΒΙΝΤΕΟ και τα εν γένει ΟΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ παίζουν καταλυτικό ρόλο

Μπορεί οι αριθμοί και τα δεδομένα να ενέχουν σημαντικό βαθμό υποκειμενικότητας, εντούτοις σε πολλές περιπτώσεις λένε την αλήθεια. Για παράδειγμα, οι μετρήσεις που έγιναν στις ΗΠΑ, για το Facebook, έδειξαν ότι τα video posts εμφάνισαν… εκρηκτική αύξηση σε ετήσια βάση της τάξεως του 94%! Το κοινό επιθυμεί οπτικό περιεχόμενο προκειμένου να σιγουρευτεί πως οι αποφάσεις που έχει λάβει σχετικά με την πραγματοποίηση αγορών, είναι σωστές! Με βάση μάλιστα τα αποτελέσματα σειράς μελετών, έχει αποδειχτεί πως όταν οι πελάτες παρακολουθήσουν ένα προϊοντικό βίντεο ή ανάλογο demo (σε σύγκριση απλά και μόνο με το να διαβάσουν ένα κείμενο-παρουσίαση), τότε αυτομάτως η πιθανότητα να αποφασίσουν να κάνουν αγορές εκτινάσσεται στο 85%!

digital marketing 9+1 Do’s and Don’ts5 ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΤΕ την επιχείρηση ή το brand σας!

«Υπάρχει κάτι χειρότερο από τη μη ύπαρξη ή διατήρηση της social media παρουσίας για την επιχείρηση και το brand σας;». Αυτή είναι μια συνηθισμένη ερώτηση που θέτουν οι γνώστες του web και των social media. Προσπαθήστε λοιπόν να προσωποποιήσετε την επιχείρησή σας, έχοντας ενεργή παρουσία στα social media και δείχνοντας ότι υπάρχει λόγος πίσω από την παρουσία σας, ειδικά από τη στιγμή που έχετε δημιουργήσει τα ανάλογα προφίλ. Σκεφτείτε τι είναι άραγε χειρότερο; Να διαθέτετε μια ήπια έως αδιάφορη παρουσία στα social media ή ένα πιο ενεργό προφίλ; Η πλειοψηφία των γνωστών του αντικειμένου υποστηρίζουν πως οι καταναλωτές δεν αγοράζουν ούτε ακολουθούν ΤΙ κάνετε, αλλά ΓΙΑΤΙ το κάνετε!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας