Στοιχείο-κλειδί η πολλαπλή καταλληλότητα

Digital managementΗ Hotelising αποτελεί μια δυναμική εταιρεία διαχείρισης πωλήσεων ξενοδοχείων, η οποία ειδικεύεται πρωτίστως στη δραστική ενίσχυση των εσόδων των επιχειρήσεων φιλοξενίας. Προσφέρει υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να απευθύνονται σε κάθε επιχείρηση ξεχωριστά: από ξενοδοχεία πόλης έως πολυτελή boutique καταλύματα. Κάτι που κάνει πράξη, μέσω της δημιουργίας ενός προσαρμοσμένου προγράμματος δράσεων κι ενεργειών, οι οποίες με τη σειρά τους ταιριάζουν απολύτως στο «προφίλ» κάθε ξενοδοχείου-πελάτη. Μάλιστα, όπως τονίζει χαρακτηριστικά η Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας Hotelising: «Εφαρμόζουμε τεχνικές Revenue Management, καθώς επιδιώκουμε την πώληση της κατάλληλης μονάδας στον κατάλληλο πελάτη, στην κατάλληλη τιμή, στον κατάλληλο χρόνο.

Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, η έννοια της καταλληλότητας παίζει καθοριστική σημασία στην επιτυχημένη όσο και αποδοτικότερη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων-πελατών της Hotelising! Την ίδια στιγμή, ξεχωριστή βαρύτητα δίνουμε στη διαρκή παρακολούθηση της εξέλιξης της ζήτησης και του εν γένει ανταγωνισμού, αφού θεωρείται ως απαραίτητη διαδικασία, προκειμένου το ξενοδοχείο να διαθέτει επί καθημερινής βάσης τη σωστή τιμολογιακή πολιτική. Δεν σας κρύβω πως η καθημερινή ενασχόληση, καταγραφή και παρατήρηση των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πολλαπλασιάζονται τα έσοδα για τις επιχειρήσεις-πελάτες μας!».

Στρατηγική οικοδόμησης στέρεων διαπροσωπικών σχέσεων

Θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η Hotelising διαθέτει πρόσβαση σε εκατοντάδες αγοραστές ταξιδιών, ταξιδιωτικούς πράκτορες, tour operators, διοργανωτές συνεδρίων, διεθνείς εταιρείες κι επιμέρους οργανισμούς. Μάλιστα, η πρακτική που ακολουθείται σε σχέση με τις εν λόγω συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είναι αυτή της οικοδόμησης και περαιτέρω ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων μαζί τους. Όπως τονίζει η κυρία Πετροπούλου: «Στη Hotelising έχουμε επιλέξει να διεξάγουμε προσωπικές επισκέψεις πωλήσεων σε ταξιδιωτικά πρακτορεία κι εν γένει εταιρείες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδιών. Κάτι, που φροντίζουμε να κάνουμε πραγματικότητα σε τακτική όσο και συνεπή βάση, καθώς κατ’ αυτό τον τρόπο θεωρούμε πως είμαστε σε θέση να οικοδομήσουμε στέρεες και μακροπρόθεσμες σχέσεις. Κάθε άλλο παρά υπερβολή μπορεί να θεωρηθεί πως, ουσιαστικά, λειτουργούμε ως τοπική επέκταση της ομάδας πωλήσεων των ίδιων των ξενοδοχείων!».

Digital management

Ένα από τα καίρια ερωτήματα στο οποίο καλείται να απαντήσει ο επαγγελματίας της ξενοδοχίας, όταν εξετάζει την επιλογή ενός συστήματος διαχείρισης πωλήσεων κρατήσεων ξενοδοχείων, έχει να κάνει με τον χρόνο που θεωρείται ως ο πλέον κατάλληλος για την αγορά κι εγκατάστασή του. «Θεωρώ πως η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή, καθώς θα πρέπει να εξετάσουν την περίπτωση συνεργασίας, εάν και εφόσον θεωρούν πως το ξενοδοχείο τους βιώνει μια σειρά από χαμένες ευκαιρίες, όσον αφορά τα έσοδα των δωματίων. Ως τέτοιες εννοούνται το περιορισμένο ποσοστό πληρότητας, η χαμηλή μέση τιμή στα οποία διατίθενται, η καταβολή μεγάλου ποσού σε ό,τι έχει να κάνει με προμήθειες προς OTA’s κ.ο.κ.», σημειώνει με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Κατερίνα Πετροπούλου.

Ικανοποίηση των αναγκών με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικάτου ξενοδοχείου

Ένας από τους λόγους που ενδεχομένως να επικαλείται ή να σκέφτεται ένας ξενοδόχος, σε ό,τι αφορά την επιλογή κι υλοποίηση της λειτουργίας ενός συστήματος κρατήσεων ξενοδοχείων, έχει να κάνει με το διαδικαστικό σκέλος της συνεργασίας και δη ό,τι σχετίζεται με την ανάθεση, ουσιαστικά, της διαχείρισης των πωλήσεων που πραγματοποιεί το ίδιο το ξενοδοχείο του. Η Hotelising ακολουθεί μια άκρως φιλική στρατηγική, καθώς επί της ουσίας λειτουργεί ως προέκταση του τμήματος πωλήσεων του ξενοδοχείου! Σύμφωνα με την ιδρύτρια της εταιρείας:

«Αναλαμβάνουμε τη στρατηγική και την τιμολογιακή πολιτική, τόσο στην online, όσο και στην αντίστοιχη offline πτυχή της. Η διαχείριση των τιμών γίνεται εξ ολοκλήρου από την ομάδα μας, ενώ το ίδιο συμβαίνει και σε ό,τι έχει να κάνει με την πραγματοποίηση των απαιτούμενων επικοινωνιών με τους εκπροσώπους των OTA’s, των επαφών με τα επιμέρους τουριστικά πρακτορεία, τους tour operators, καθώς επίσης και το σύνολο των συμβολαίων. Διαδικαστικά, αυτό επιτυγχάνεται με real-time online συστήματα, στα οποία υπάρχει άμεση πρόσβαση του ξενοδοχειακού πλάνου και από τις δύο πλευρές, το ξενοδοχείο και την ομάδα της Hotelising. Αποτέλεσμα; Το σύνολο των εμπλεκομένων αφενός να κατέχει ίδιο βαθμό εκτενούς γνώσης των δεδομένων αφετέρου να βρίσκεται on the same page, διευκολύνοντας την υλοποίηση του εμπορικού πλάνου!».

Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για έναν επαγγελματία ξενοδόχο από τη στιγμή κατά την οποία ξεκινά συνεργασία με την εταιρεία Hotelising, η κυρία Πετροπούλου προτάσσει τη σημαντική ενίσχυση των εσόδων που προσπορίζεται το ίδιο το ξενοδοχείο, η οποία προκύπτει, μέσω μιας άρτια σχεδιασμένης στρατηγικής πωλήσεων. «Αναμφίβολα, στην Hotelising καταφέρνουμε να πετυχαίνουμε τα καλύτερα δυνατά οικονομικά αποτελέσματα, πάντοτε έχοντας ως γνώμονα τον χαρακτήρα, το μέγεθος και τη δυναμική κάθε ξενοδοχείου ξεχωριστά. Στη συγκεκριμένη αγορά, δεν ισχύει το “One size fits all!”. Αντιθέτως, προϋποθέτει την προσεκτική καταγραφή, συγκέντρωση κι εξέταση των δεδομένων κάθε μιας περίπτωσης μεμονωμένα, προκειμένου να προκριθεί η κατάλληλη στρατηγική!».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας