Digital management Οι εταιρείες ψηφιακής προώθησης κι αύξησης των κρατήσεων των ξενοδοχείων υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια. Μετά όμως και την πτώση της Thomas Cook, φαίνεται να επικρατεί μια ανοδική τάση συνεργασιών μεταξύ ξενοδοχείων και digital marketing agencies. Πότε πρέπει ένα ξενοδοχείο να εξετάζει μια τέτοια συνεργασία και ποια οφέλη να προσδοκά;

Digital managementTο τελευταίο διάστημα γίνεται πολύς λόγος για τις νέες τεχνολογίες και τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσω αυτών. Από την προβολή του ξενοδοχείου, την αύξηση των άμεσων κρατήσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες, την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών κ.λπ. Τα παραπάνω είναι αναμφισβήτητα, όμως, από τη θεωρία στην πράξη, τα πράγματα μπορεί να αποδειχτούν δύσκολα. Η κατασκευή ιστοσελίδας κι η διαχείρισή της, η επιτάχυνση κι απλοποίηση του συστήματος κρατήσεων, η καλύτερη προβολή και προώθηση ενός ξενοδοχείου στον κόσμο του διαδικτύου θέλουν και τους ειδικούς για να τα υλοποιήσουν. Άλλωστε, σε αυτή ακριβώς την ανάγκη πατάνε και τα Online Travel Agencies κι απαιτούν υψηλές προμήθειες, για να εντάξουν ένα τουριστικό κατάλυμα στις λίστες τους.

Δυσάρεστο σκηνικό

Πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις βλέπουν έτσι το ετήσιο εισόδημά τους να μειώνεται. Από τη μια οι tour operators απαιτούν χαμηλές τιμές δωματίων και με τον φόβο που προκάλεσε η κατάρρευση της Thomas Cook από την άλλη, οι ΟΤΑ χρεώνουν υψηλές προμήθειες. Αυτό το σκηνικό για μια τουριστική επιχείρηση θυμίζει κατάσταση ανάμεσα στη Σκύλλα και τη Χάρυβδη.
Το ερώτημα που ανακύπτει είναι αν υπάρχει τρόπος, για να ξεφύγει κανείς από αυτή την κατάσταση, έστω κατά μέρος. Μία λύση είναι σαφώς μια επιχείρηση να φτιάξει δικό της τμήμα ψηφιακών πωλήσεων και ψηφιακού μάρκετινγκ, προσλαμβάνοντας ειδικούς στην πληροφορική, για να της κάνουν τη δουλειά.

Το πλέον σημαντικό είναι να βάζει στόχους το ίδιο το ξενοδοχείο, να εντοπίζει τα αδύνατα σημεία που έχει στις πωλήσεις και να δίνει ανάλογα το βάρος προβολής στο διαδίκτυο.

Οπωσδήποτε, όμως, αυτή η λύση αφορά μεγάλες επιχειρήσεις, διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, και δεν μπορεί να ακολουθηθεί από μια μεσαία ξενοδοχειακή επιχείρηση ή ένα μικρό τουριστικό κατάλυμα. Η απάντηση σε αυτή την περίπτωση είναι η συνεργασία του ξενοδοχείου με εταιρεία digital marketing, που θα έχει στόχο τη βελτίωση της προβολής και την αύξηση των πωλήσεων. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες δείχνουν, μάλιστα, να βρίσκονται σε «άνθηση», καθώς μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο εμφανίζει πληθώρα εταιρειών που υπόσχονται περισσότερες κρατήσεις και μεγαλύτερα εισοδήματα για τα ξενοδοχεία.

Οι απαντήσεις

Digital managementΠότε, όμως, συμφέρει ένα ξενοδοχείο να προχωρήσει σε μια τέτοια συνεργασία; Πώς λειτουργούν στην ουσία αυτές οι επιχειρήσεις; Με μια τέτοια συνεργασία, ουσιαστικά, το ξενοδοχείο παραχωρεί ή επεκτείνει ένα μέρος του management διαχείρισης των κρατήσεων σε μια άλλη εταιρεία. Απευθυνθήκαμε σε digital marketing εταιρείες, για να μας δώσουν κάποιες απαντήσεις σε αυτά τα ζητήματα. Μία από αυτές είναι η eyewide.gr, η οποία βρίσκεται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ από το 2008, με πολύ σημαντικές επιτυχίες, ειδικότερα στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με την τουριστική βιομηχανία.

Έχει να παρουσιάσει δεκάδες έργα και μάλιστα το 2018 βραβεύτηκε για τις υπηρεσίες της στα Greek Hospitality Awards, κερδίζοντας την πρώτη θέση στην κατηγορία Best Hotel Digital Market Agengy. Ο συνιδρυτής της eyewide, κύριος Μηνάς Λιαπάκης, τονίζει ότι το να επενδύσει ένα ξενοδοχείο σε επίπεδο sales & marketing συμφέρει πάντα. Αρκεί να γίνει μέσω μιας συγκεκριμένης στρατηγικής κι η υλοποίησή της να πραγματοποιηθεί από εταιρείες που ξέρουν ακριβώς πώς πρέπει να γίνει. Αν έχουμε τη σωστή στρατηγική κι εταιρεία, είναι σίγουρο ότι συμφέρει, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται το ξενοδοχείο και τι χρονιές θα έρθουν.

Τεράστιες δυνατότητες

Στο ερώτημα ποιες εξελίξεις υπάρχουν γύρω από την αναδυόμενη τάση για την ανάθεση της διαχείρισης των κρατήσεων ξενοδοχείων σε οργανωμένες εταιρείες, ο κύριος Λιαπάκης συνέδεσε το φαινόμενο με τις εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο που επέφερε η πτώχευση της Thomas Cook, ενώ παράλληλα επισήμανε ότι οι δυνατότητες είναι τεράστιες σε όλες τις υπηρεσίες που θα μπορούσε μια εταιρεία management να προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο. Η διαχείριση των κρατήσεων είναι μια τάση που υπάρχει, αλλά από μόνη της δεν μπορεί να κάνει τη διαφορά σε ένα ξενοδοχείο. Θα πρέπει να υπάρχει μια συνολική στρατηγική σε επίπεδο sales & marketing, η οποία θα πρέπει να φέρει και συγκεκριμένα αποτελέσματα στις κρατήσεις.

Digital managementΤα ξενοδοχεία θα πρέπει να κάνουν μια μεγάλη διασπορά κινδύνου σε επίπεδο συνεργασιών σε tour operators και τουριστικά γραφεία και θα πρέπει να επενδύουν πραγματικά σε επίπεδο online sales & digital marketing. Λόγω του ότι αυτές οι δύο υπηρεσίες είναι πολύ εξειδικευμένες κι απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις, αν ένα ξενοδοχείο σκοπεύει να επενδύσει, θα πρέπει να το κάνει με ειδικούς που να έχουν μεγάλη εμπειρία σε αυτό το κομμάτι. «Στην eyewide στόχος μας είναι η πολύπλευρη ανάδειξη πρότυπων επιχειρήσεων κι η παγίωσή τους στον χώρο του διαδικτύου. Η σφαιρική κι αυστηρά επαγγελματική αντιμετώπιση είναι το κλειδί της επιτυχίας των project μας.

Παρουσιάζουμε καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις, με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη, οι οποίες αποδίδουν οικονομικά και διαρκούν σε βάθος χρόνου. Σχεδιάζουμε κινήσεις ανταγωνιστικές, με τις οποίες οι επιχειρήσεις παραμένουν στην κορυφή του ενδιαφέροντος και των εξελίξεων. Δίνουμε σημασία όχι μόνο στη σωστή εφαρμογή των προτάσεων αλλά και στην αισθητικά άρτια παρουσίασή τους», τονίζει ανάμεσα σε άλλα η εταιρεία στην ιστοσελίδα της και, αν κρίνουμε κι από τη βράβευση που έλαβε το 2018, τα λεγόμενά της πρέπει να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας