digital εποχή

Την ανάγκη ο ξενοδοχειακός κλάδος να στραφεί στην digital εποχή, να εκσυγχρονιστεί και να εντάξει άμεσα τις νέα ψηφιακές τεχνολογίες στις λειτουργίες του ήταν το συμπέρασμα του 6ου Digi.travel EMEA Conference & Expo 2018 που πραγματοποιήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 2018, στο Wyndham Grand Athens Hotel.

Στον 6ο συνεχή χρόνο διεξαγωγής του, το φετινό «Digi.travel EMEA Conference & Expo» διερεύνησε, τις τάσεις των ταξιδιωτών και τις τεχνολογικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν την τουριστική βιομηχανία τα επόμενα χρόνια δίνοντας το βήμα σε εξέχοντες εκπρόσωπους της αγοράς να εμπλακούν σε γόνιμες συζητήσεις για την αντιμετώπιση θεμάτων διανομής και λειτουργίας.

Το γενικό συμπέρασμα των συνέδρων του 6ου Digi.travel EMEA Conference & Expo είναι ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν ως αποτέλεσμα οι αλλαγές που γίνονται στο χώρο του τουρισμού -τόσο σε αυτόν των ξενοδοχείων όσο και σε εκείνων των ταξιδιωτικών πρακτορείων– να είναι πιο γρήγορες από ποτέ. Και αυτό σημαίνει, κάτι που τονίσθηκε από αρκετούς ομιλητές, ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές αλλαγές πιο γρήγορα από ποτέ.

Δύο σημαντικά σημεία ακόμη είναι η εμπειρία και η διαφοροποίηση: Ο πελάτης διαθέτει τα μέσα εκείνα που του επιτρέπουν να έχει περισσότερες επιλογές και να αναζητά εμπειρίες και εκεί θα πρέπει να δώσουν έμφαση όλες οι επιχειρήσεις που πρέπει να επιδιώξουν να διαφοροποιηθούν και να προσφέρουν εμπειρίες που ώστε να προσελκύσουν συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού.

Στο συνέδριο μίλησαν ο David Rutnam, Manager, New Distribution Capability Regional Implementation της IATA, η κα Bίκυ Μπαρδάκου, Marketing Manager Southern Europe της Amadeus Hellas, ο κ. Ιωάννης Καλλιάς, CEO της TÜV Austria Hellas και ο δρος  Δημήτρης Κούτουλας.

Ο κ. Δημήτρης Σερίφης και η Φλώρα Παρασκευοπούλου, διευθύνων σύμβουλος και PR & Communication Director της Nelios αντίστοιχα, η δημοσιογράφος και travel blogger κα Τίτη Βελοπούλου, η διευθύνουσα σύμβουλος και ιδρύτρια της Passion for Greece, Elena Sergeeva, ο δημοσιογράφος κ. Χρήστος Νέζος και ο Sales & Marketing Manager του Greek Travel Pages, κ. Χάρης Μπρουσαλιάν και ο κ. Θεόδωρος Κατσίμπρας, διευθυντής Ανάπτυξης της BookOnlineNow.

Στη δική του παρουσίαση, ο κ. Κύρος Ασφής, Managing Partner, Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, ανέλυσε τα συστατικά που οδηγούν στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων, ενώ ο Raphael Hagouel, Sales Account Manager της Zoottle αναφέρθηκε στην εισαγωγή των κανονισμών του GDPR και πως αυτοί μπορούν να ενσωματωθούν ομαλά στη διαχείριση των δεδομένων ενός ξενοδοχείου.

Ο Αλέξανδρος Βασιλικός για την digital εποχή στον τουρισμό

Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κος. Αλέξανδρος Βασιλικός μίλησε στο συνέδριο για το πως διαμορφώνεται το μέλλον των ξενοδοχείων και της ελληνικής πραγματικότητας στην εποχή του Digital. Το συμπέρασμα της επί σκηνής παρουσίασης είναι ότι το smartphone έχει πλέον ενισχύσει τη θέση του σε σχέση με τις απευθείας κρατήσεις, οι οποίες γενικότερα αυξάνονται, το GDPR και τα θέματα ασφαλείας έχουν ανέβει πλέον ψηλότερα στην ατζέντα, ενώ θεωρείται πλέον εξαιρετικά σημαντικό για τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που συγκεντρώνουν, αξιοποιώντας λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, που κάνουν την εμφάνιση τους και στο χώρο του τουρισμού.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με το Digi Talk 2018, όπου εκπρόσωποι εταιρειών που ειδικεύονται στη διαχείριση καθώς και στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ ξενοδοχείων μοιράστηκαν την εμπειρία τους ως προς την αποτελεσματικότερη προβολή ενός ξενοδοχείου και την κερδοφόρο λειτουργία του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας