Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου και διαδραστικού προγράμματος onboarding για τους νέους εργαζόμενους της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ξεχώρισε στα φετινά HYPERLINK HR Awards, και έλαβε βραβείο BRONZE στην κατηγορία «Best Internal Use of Academies».

Το νέο πρόγραμμα οnboarding παρέχει στον εργαζόμενο αναλυτική πληροφόρηση για την εταιρεία και τις διαδικασίες της, με έναν διαδραστικό και ευχάριστο τρόπο, παρά την απόσταση που έπρεπε να διατηρηθεί λόγω της πανδημίας.

Με βασικούς άξονες την ευθυγράμμιση στις νέες συνθήκες, τη βελτιστοποίηση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων, την άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή των νέων εργαζομένων και την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, υλοποιήθηκε μια σειρά από πρωτοποριακές δράσεις οι οποίες είχαν μεγάλη απήχηση και αξιολογήθηκαν θετικά από τους εργαζόμενους.

Η Human Resources Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Αλίκη Γκοβόσδη, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, είναι προτεραιότητά μας η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που αγκαλιάζει τους νέους συναδέλφους και τους εντάσσει ομαλά στην εταιρεία, βοηθώντας τους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και αξίες λειτουργίας μας, την κουλτούρα και τη φιλοσοφία μας.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, δημιουργήσαμε το νέο οnboarding πρόγραμμά μας, με τη συνεργασία των περισσότερων τμημάτων της εταιρείας και αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών. Βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους μας καθημερινά, από την πρώτη τους μέρα στην εταιρεία, παρέχοντάς τους όλα όσα χρειάζονται, ώστε όλοι μαζί να “Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο”».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 12 προϊόντα: FIX Hellas, FIX Dark, FIX Άνευ, Μythos, Mythos Radler, Mythos 0,0%, Mythos Ice, Kaiser, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά Tuborg Lemon / Lime-Green Tea / Orange-Cinnamon Soda.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε περισσότερες από 39 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας