Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) κοινό πρόγραμμα διαφήμισης του Οργανισμού με το μεγάλο τουριστικό οργανισμό Thomas Cook για το 2017, συνολικής αξίας 1.093.809,64 ευρώ για Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Δανία, Φινλανδία, Σουηδία, Πολωνία, Ουγγαρία και Τσεχία, για καταναλωτές (B2C) και ταξιδιωτικούς πράκτορες της Thomas Cook (B2B).

Πρόκειται για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες (online advertising campaigns), διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε blogs (social media advertising), καθώς και ενέργειες ενδυνάμωσης των σχέσεων με τους πελάτες (customer relationship marketing) που ποικίλουν αναλόγως του προϋπολογισμού, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ταξιδιωτών, καθώς και τα μέσα επιλογής για ενημέρωση και πραγματοποίηση κράτησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας