Ένα χρυσό και ένα αργυρό βραβείο πήρε χθες ο Ε.Ο.Τ. στην Τελετή Απονομής Βραβείων Tourism Awards 2017, ως μία ακόμη επιβράβευση της στρατηγική του Οργανισμού να αξιοποιεί με τον καλυτερο δυνατό τρόπο τις ανεξάντλητες δυνατοτήτες του διαδικτύου για την αποτελεσματικότερη προβολή της χώρας μας διεθνώς.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά, παρουσία της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλου και πάνω από 700 στελέχη και προσωπικότητες του κλάδου, με στόχο την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στον τομέα του Τουρισμού. Τόσο η Υπουργός όσο και ο Γ.Γ.ΕΟΤ απένειμαν σειρά βραβείων στους διακριθέντες τους οποίους και συνεχάρην για τη συνεισφορά τους στη συνολική επιτυχία του Ελληνικού τουρισμού.
Στον χαιρετισμό της η Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά τόνισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο του τουρισμού στην εθνική μας προσπάθεια για ανάπτυξη και υπογράμμισε τη σημασία των δράσεων επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, της επένδυσης σε θεματικές μορφές τουρισμού, του ανοίγματος νέων ξένων αγορών, της προώθησης νέων ελληνικών προορισμών και της προσέγγισης τουριστικών επενδύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Στις εξαιρετικές προβλέψεις για την πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2017 αναφέρθηκε και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ.Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, εκτιμώντας ότι ο αριθμός των αφίξεων θα ξεπεράσει φέτος τα 30 εκατομμύρια επισκεπτών. Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, σχολίασε χαρακτηριστικά ότι αν υπήρχε G20 Τουρισμού, η Ελλάδα θα ήταν σίγουρα μέλος της και υπογράμμισε τη συνεισφορά των βραβευθέντων στη δημιουργία τουριστικού προϊόντος υψηλής ποιότητας.
Οι διακρίσεις του ΕΟΤ
Φέτος ο ανταγωνισμός στα Tourism Awards 2017 ήταν ιδιαίτερα έντονος, καθώς υπήρχε αυξημένη συμμετοχή υποψηφιοτήτων κατά 24%.
Την διπλή διάκριση απέσπασε ο ΕΟΤ στην Ενότητα Digital Tourism και έλαβε:
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία: «Αξιοποίηση των social media» για την δυναμική αξιοποίηση των Διαδικτυακών εργαλείων και της επίσημης ιστοσελίδας του Οργανισμού, www.visitgreece.gr.
Επισημαίνεται ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού είναι ο μοναδικός φορέας του στενού, αλλά και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ο οποίος αναπτύσσει και διαχειρίζεται εσωτερικά (in house) ένα σύνολο οκτώ εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (Google+, Instagram, Pinterest, Twitter, You Tube, Facebook, Flickr, Foursquare), με στόχο τη μεγιστοποίηση της εξωστρέφειας του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος και απώτερο σκοπό την εδραίωσή του brand «Ελλάδα» σε top of mind τουριστικό προορισμό σε διεθνές και εθνικό επίπεδο. Το γεγονός ότι, πλέον, η πλειοψηφία των αναζητήσεων για ταξίδια γίνεται online, καταδεικνύει την αξία του εγχειρήματος που θεωρείται πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα.
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία: “Αξιοποίηση video content” με ναυαρχίδα το κανάλι του Visitgreece στο YouTube, να παρουσιάζει ότι καλύτερο προσφέρει η χώρα στον μελλοντικό επισκέπτη. Το 2015 είχε 7.878.092 προβολές με 8.426 συνδρομητές, το 2016 έκλεισε με 20.351.131 προβολές και 12.355 συνδρομητές και σήμερα αριθμεί 20.407.894 προβολές και 12.615 συνδρομητές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνον το βραβευμένο και από τα Social Media Awards, βίντεο της Πελοποννήσου https://www.youtube.com/watch?v=Gr5p4-GV_gk, έχει φτάσει τις 4.522.749 προβολές κερδίζοντας την πρώτη θέση στην προτίμηση του κοινού!
Τα κοινωνικά δίκτυα του ΕΟΤ που ξεχωρίζουν:
- Facebook: https://www.facebook.com/visitgreecegr. Σε καθημερινή βάση υπάρχει υψηλό customer support, εδραιώνοντας έτσι μια άμεση και στενή σχέση 670.000-μέχρι σήμερα- followers. Η αξιοποίηση της δυναμικής της πλατφόρμας στη διαχείριση του αντίκτυπου από το προσφυγικό συνέβαλε καθοριστικά στην σημαντική ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος στα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.
- Instagram: https://www.instagram.com/visitgreecegr. Το 2015 έκλεισε με 21.000 ακόλουθους, για να εκτοξευθεί στις 126.000 το 2016, ξεπερνώντας κατά πολύ τον ετήσιο στόχο (60.000) ενώ για το 2017 οδεύει σε νέο ρεκόρ καθώς σήμερα μετράει 170.000 ακόλουθους.