Σε μια νέα διαδραστική συσκευασία με κυρίαρχο εικαστικό του στοιχείο μια καρδιά και με moto «Ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη!», η ΔΕΛΤΑ παρουσίασε το Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ .
Η νέα Eco-Fresh Pack®, συσκευασία του προϊόντος με ανανεωμένο σχήμα διαθέτει λευκότερη εμφάνιση παράγεται από χαρτί με πιστοποίηση FSC, προερχόμενο από δέντρα που καλλιεργούνται μόνο για το σκοπό αυτό, και μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως, μειώνοντας έτσι τον όγκο των απορριμμάτων.
Το νέο εικαστικό στοιχείο της συσκευασίας που ολοκληρώνει την εικόνα του παραπέμπει τον καταναλωτή στον κόσμο του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ που προέρχεται από την ελληνική φύση. 700 επιλεγμένοι παραγωγοί, καθημερινοί έλεγχοι της εξαιρετικής ποιότητας ΔΕΛΤΑ και φροντίδα πριν φτάσει από άκρη σ’ άκρη αυτού του τόπου, αγνό και γεμάτο ζωή συνθέτουν μια απόλυτα υγιεινή συνήθεια που έχει την εμπιστοσύνη του κοινού πολλά χρόνια τώρα.
Ακόμα μια νέα καινοτομία της ΔΕΛΤΑ, αφορά έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης του προϊόντος με τον καταναλωτή. Μέσα από την εφαρμογή Shazam, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), η καρδιά του Φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ ζωντανεύει μπροστά του, κάτι πρωτοποριακό για την Ελληνική αγορά.
Η ΔΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της νέας επικοινωνιακής πολιτικής, ξεκινάει μία ουσιαστική συνεργασία και έμπρακτη υποστήριξη των Παιδικών χωριών SOS, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την προσπάθεια των εθελοντριών μητέρων και καλύπτοντας ανάγκες τους σε γαλακτοκομικά προϊόντα.