Ποια τα άμεσα εμπορικά και προϊοντικά σχέδια της Délifrance Hellas Α.Ε., σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Ρούδα, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.

Του Παναγιώτη Μαρκέτου

Πώς η Délifrance «απαντά» στη vegan τάση

DELIFRANCEΗ έμφαση σε clean label, vegan και gluten free προϊοντικές προτάσεις, αποτέλεσμα της ποιότητας, των πρώτων υλών, αλλά και της τεχνογνωσίας της εταιρείας, συγκαταλέγονται στις άμεσες προτεραιότητές της Délifrance Hellas. Έχοντας απαρχή τη Γαλλία στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν οι άνθρωποι της εταιρείας εμπνεύστηκαν την πρώτη προψημένη και κατεψυγμένη μπαγκέτα, η Délifrance ξεκίνησε ένα ατέλειωτο «ταξίδι» σχεδιασμού, ανάπτυξης και δημιουργίας προϊόντων αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, κρουασάν και αλμυρών σνακ για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας, της μαζικής εστίασης, διανομείς και αρτοποιούς.

Η Délifrance παράγει προϊόντα βασισμένα στη γαλλική τεχνογνωσία και, χάρη στην κληρονομιά, τις χειροποίητες τεχνικές, την παράδοση στην αρτοποιία και τις υψηλές απαιτήσεις που θέτει για γεύση και ποιότητα, έχει καταφέρει να επιτρέπει στους πελάτες της να προσελκύουν, να ικανοποιούν και να ευχαριστούν τους καταναλωτές τους κάθε στιγμή της ημέρας! Όπως σημειώνει ο κ. Ιωάννης Ρούδας, διευθύνων σύμβουλος της Délifrance Hellas Α.Ε.: «Έχοντας παρουσία σε 100 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, η Délifrance μπορεί και προσαρμόζει τις συνταγές και τις υπηρεσίες της στις τοπικές παραδόσεις, στις αντίστοιχες διατροφικές συνήθειες, καθώς επίσης και στα τοπικά δίκτυα διανομής.

Πιστεύουμε δε ότι η κάθε μέρα δεν είναι απαραίτητο να είναι συνηθισμένη, αντιθέτως μπορούμε να της προσδώσουμε δημιουργικό όσο και γευστικό περιεχόμενο! Γι’ αυτό τον λόγο βάζουμε όλη την τεχνογνωσία μας και την αγάπη μας στη δημιουργία νόστιμων προϊόντων που ικανοποιούν τα γευστικά κριτήρια των πελατών, ανανεώνοντας την καθημερινή τους απόλαυση. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την πραγματικότητα παίζει κι η διαρκής παρακολούθηση, καταγραφή κι ανάλυση των τάσεων καθετοποιημένων αγορών, καταναλωτικών συνηθειών, ακόμη και γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων. Η επεξεργασία του πλούτου των δεδομένων που προκύπτουν διασφαλίζει την πρωτοπορία και καινοτομία της Délifrance έναντι του ανταγωνισμού».

Το accommodation business αποτελεί την core αγορά μας!

Οποιαδήποτε επιχείρηση δραστηριοποιείται κι εντάσσεται στην ευρύτερη κατηγορία της φιλοξενίας και του service αποτελεί εν δυνάμει πελάτη της Délifrance Hellas και συνιστά το core business της. «Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία στην παρεχόμενη προϊοντική μας γκάμα διαθέτουμε πληθώρα από ψωμιά, κρουασάν και γλυκά, καθώς κι αλμυρές προτάσεις (λ.χ. σφολιάτες). Μάλιστα, τα προϊόντα μας απευθύνονται κι ικανοποιούν κάθε στιγμή της λειτουργίας των προαναφερθέντων επιχειρήσεων (breakfast, brunch, μεσημεριανό, à la carte κ.ο.κ.), ακόμη κι ειδικές εκδηλώσεις (λ.χ. coffee break σε event ή συνέδριο, catering για κοινωνική εκδήλωση κ.ά.).

DELIFRANCE

Για οποιαδήποτε εξειδικευμένη ή έστω απλή ανάγκη των παρόχων υπηρεσιών φιλοξενίας, η Délifrance Hellas βρίσκεται εκεί, προκειμένου να την καλύψει! Την ίδια στιγμή, καθώς έχουμε συνεργασία με σειρά από σεφ σε ολόκληρο τον κόσμο, πάντοτε προσπαθούμε να εξελίσσουμε τόσο τα προϊόντα όσο και τις προτάσεις μας, προσπαθώντας να είμαστε χρήσιμοι σε ένα ξενοδοχείο, προτείνοντας λύσεις που πιθανά να μην έχει σκεφτεί καν. Υπό αυτό το πρίσμα, ως εταιρεία έχουμε πάψει να έχουμε και να διακινούμε τυπωμένους καταλόγους, πρακτική την οποία ακολουθεί η υπόλοιπη αγορά. Αντιθέτως, επισκεπτόμαστε τους πελάτες – υφιστάμενους και δυνητικούς -, συνομιλούμε με τους σεφ και προσπαθούμε να φανούμε χρηστικοί στο επίπεδο της περαιτέρω γευστικής εξέλιξης της ίδιας της επιχείρησής τους.

Ουσιαστικά, τους καλούμε να μας εκθέσουν τις σκέψεις τους σχετικά με το πού θέλουν να κατευθύνουν την κουζίνα τους και από την πλευρά μας φροντίζουμε να τους δίνουμε λύσεις-προϊόντα που διακρίνονται από αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, μοναδικότητα κι υψηλή γευστική! Θα πρέπει να σημειώσω πως αντίστοιχη τακτική προσπαθούμε να εφαρμόσουμε σε κάθε επιχείρηση-πελάτη μας, ανεξαρτήτως μεγέθους είτε διαθέτει σεφ ή όχι. Μάλιστα, στην τελευταία περίπτωση φροντίζουμε, σε συνεργασία με τον επαγγελματία που «τρέχει» την επιχείρηση, να τον βοηθήσουμε να συντάξει το μενού, να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε συγκεκριμένες προϊοντικές λύσεις που ταιριάζουν τόσο στη μορφή της επιχείρησης, όσο και στην πελατεία της.

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: η Délifrance Hellas έχει στο επίκεντρο της καθημερινής δραστηριοποίησής της τον πελάτη!», υπογραμμίζει με έμφαση ο κ. Ρούδας. Σε αυτό το πλαίσιο, θα πρέπει να σημειωθεί πως η εταιρεία φροντίζει να παρέχει στους πελάτες της καινοτόμες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως την εξ ολοκλήρου και end-to-end ανάληψη της μεταφοράς και παράδοσης των προϊόντων, τη συνολική ανάληψη του κόστους επιστροφής κι αντικατάστασης του προϊόντος, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από την εικόνα, τη μορφή και τη φρεσκάδα του κατά την παράδοση, την επάρκεια και διαθεσιμότητα των κωδικών κ.ο.κ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας