Δεύτερη η Ελλάδα σε έρευνα που πραγματοποίησε η γαλλική εφημερίδα «Le Figaro» επικαλούμενη έρευνα της ελβετικής «Neue Ζurcher Zeitung», αναφορικά με τον μεγαλύτερο αριθμό απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτή στην πρώτη θέση εμφανίζεται η Γαλλία με 254 ημέρες απεργίας με την Ελλάδα να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση αφού στο διάστημα 2004-2016, οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καθήλωσαν επί 46 ημέρες τα αεροπλάνα στο έδαφος.Σύμφωνα λοιπόν με αυτή στην πρώτη θέση εμφανίζεται η Γαλλία με 254 ημέρες απεργίας με την Ελλάδα να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση αφού στο διάστημα 2004-2016, οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καθήλωσαν επί 46 ημέρες τα αεροπλάνα στο έδαφος.Σύμφωνα λοιπόν με αυτή στην πρώτη θέση εμφανίζεται η Γαλλία με 254 ημέρες απεργίας με την Ελλάδα να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση αφού στο διάστημα 2004-2016, οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καθήλωσαν επί 46 ημέρες τα αεροπλάνα στο έδαφος.Σύμφωνα λοιπόν με αυτή στην πρώτη θέση εμφανίζεται η Γαλλία με 254 ημέρες απεργίας με την Ελλάδα να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση αφού στο διάστημα 2004-2016, οι Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καθήλωσαν επί 46 ημέρες τα αεροπλάνα στο έδαφος.
Η εναέρια κυκλοφορία της Ευρώπης υπόκειται σε επαναλαμβανόμενες απεργίες και έντονη έλλειψη περιφερειακής συνεργασίας παρά το ότι δαπανήθηκαν δύο δισεκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών ελέγχου από το 2011. Επίσης αυτές οι ελλείψεις εξηγούν τις καθυστερήσεις που αντιμετωπίζουν τακτικά οι ταξιδιώτες, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η γαλλική εφημερίδα Le Figaro ενώ με βάση τα παραπάνω προκύπτει ότι η Γαλλία ευθύνεται για το ένα τρίτο των καθυστερήσεων στις αερομεταφορές στην Ευρώπη.