Το αποτύπωμα της Condito στη HoReCa αγορά
του Παναγιώτη Μαρκέτου
Παραγωγή προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση, συνέπεια, ποικιλία, καινοτομία και διαφάνεια αποτελούν ορισμένα από τα βασικά γνωρίσματα που συνοδεύουν το brand name «Condito». Έχοντας πολυετή όσο και «βαριά» προϊστορία και προϋπηρεσία στον κλάδο των τροφίμων, η Condito προέκυψε το 2001, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης των εταιρειών του Χρήστου Μωραΐτη και του Παύλου Παπαδόπουλου. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από λατινογενή λέξη και σημαίνει «εμπλουτισμός γεύσεων». Έκφραση που χαρακτηρίζει απολύτως το ενδιαφέρον της εταιρείας για τον κλάδο της προμήθειας επιχειρήσεων εστίασης και τροφίμων.
Η Condito αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της παραγωγής μουστάρδας, κέτσαπ, μαγιονέζας, σαλατών και παραδοσιακών ελληνικών αλοιφών, ξεπερνώντας τους 11.500 τόνους ετησίως, ενώ εξυπηρετεί την επαγγελματική αγορά Ho.Re.Ca και τη λιανική με επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα. Τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. «Πάντοτε ελέγχουμε σε πλήρη έκταση το διεθνές τοπίο των τροφίμων, αναζητώντας πιθανά κενά, σημεία ή αγορές ενδιαφέροντος, σκιαγραφώντας και ψηλαφίζοντας τις ανάγκες των ίδιων των επιχειρήσεων» εξηγεί χαρακτηριστικά ο Άρης Νίκου, Marketing Manager της Condito και συνεχίζει:
Πρωταρχικός στόχος της Condito είναι να κατανοήσει τις ανάγκες των πελατών της
«Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε εντάξει στους προϊοντικούς μας σχεδιασμούς και τη vegan διάσταση της αγοράς. Πρόκειται, εξάλλου για μια πραγματικότητα, ανερχόμενη στη χώρα μας, την οποία δεν μπορεί κάποιος εθελοτυφλώντας να αγνοεί! Σίγουρα, η Condito δεν ανήκει σε αυτούς, καθώς έχει αναπτύξει και διαθέτει στην αγορά μια ολοκληρωμένη σειρά από vegan επιλογές της εταιρείας, όπως τα προϊόντα Condito & Green Line, στα οποία υπάρχει λ.χ. πρωτοποριακή μαγιονέζα δίχως αυγό».
Το R&D «κορωνίδα» της ανάπτυξης
Καθώς η Condito αποτελεί μια παραγωγική εταιρεία, οι καινοτόμες ιδέες και το πάντρεμα υλικών που οδηγούν σε πρωτοποριακά γευστικά όσο και προϊοντικά αποτελέσματα θα ήταν πρακτικά αδύνατον να λάβουν χώρα, δίχως την ύπαρξη ενός άρτια οργανωμένου, στελεχωμένου όσο κι εξοπλισμένου τομέα έρευνας και ανάπτυξης. «Πράγματι, δεν θα ήταν υπερβολή εάν ισχυριζόμουν πως το R&D τμήμα μας αποτελεί το μεγάλο μας όπλο κι ένα από τα πλέον καίρια ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, καθώς μας επιτρέπει να πειραματιστούμε, να δοκιμάσουμε, να συνθέσουμε και να τελειοποιήσουμε γεύσεις και προϊόντα που με τη σειρά τους θα ικανοποιήσουν υπαρκτές ανάγκες στον τομέα της εστίασης», υπογραμμίζει ο κ. Νίκου.
Οι ανάγκες των πελατών καθοδηγούν την προϊοντική εξέλιξη
«Πρωταρχικός μας στόχος είναι να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας, για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε κατάλληλα σε αυτές. Με την ύπαρξη ενός πλήρως εξοπλισμένου εργαστηρίου Έρευνας και Ανάπτυξης, που απαρτίζεται από έμπειρο όσο κι απόλυτα καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, μπορούμε να καλύψουμε πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και να προσεγγίσουμε σύνθετες κι εξειδικευμένες συνταγές. Παράλληλα, φροντίζουμε για τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας με χρήση νέων τεχνολογιών, εξελιγμένων πρώτων υλών και πρακτικών υλικών συσκευασίας, ενώ σε συνεργασία με το Τμήμα Marketing, παρακολουθούμε τις τάσεις και τις καταναλωτικές συνήθειες της διεθνούς αγοράς τροφίμων.
Δεν σας κρύβω πως αναζητούμε νέα χαρακτηριστικά, τα οποία δύναται να συνθέσουν το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο, ειδικά σχεδιασμένα, ώστε να ανταποκρίνονται στις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού», δηλώνει ο Διευθυντής Marketing της Condito. Σημαντική συμβολή στην επιτυχημένη ανάπτυξη νέων κωδικών προϊόντων έχουν κι οι ειδικά σχεδιασμένες παραγωγικές εγκαταστάσεις, μεγέθους 10.000 τ.μ. Όπως υποστηρίζει ο κ. Νίκου: «Την τελευταία δεκαετία, η Condito έχει επενδύσει κάτι παραπάνω από 7 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη νέων κλάδων, σε κτηριακές εγκαταστάσεις κι επεκτάσεις, καθώς και σε μηχανολογικό εξοπλισμό».
Έμφαση στο packaging, την καινοτομία και τη διαφορετικότητα!
Η εταιρεία αντιλαμβάνεται τα προϊόντα ως ένα σύνολο πτυχών, λεπτομερειών, όσο και χαρακτηριστικών, τα οποία εκτείνονται πολύ πέρα και πάνω από το περιεχόμενό του, φροντίζοντας και για μια σειρά από άλλα στοιχεία, όπως είναι η συσκευασία, η φιλικότητα κι η ευκολία της χρήσης, η διείσδυση σε πρόσθετες αγορές και καταναλωτικό κοινό κ.ο.κ. Σε αυτό το πλαίσιο, η Condito λάνσαρε πρόσφατα καινούριες πρωτοποριακές συσκευασίες μουστάρδας οι οποίες φέρουν, στο κάτω μέρος τους, την ονομασία του προϊόντος σε γραφή Braille (σύστημα γραφής κι ανάγνωσης τυφλών), στην ελληνική κι αγγλική γλώσσα.
Δυναμικά εξελισσόμενη εξωστρέφεια
Από την ίδρυσή της, η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει διαρκώς τις δραστηριότητές της τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, διαθέτοντας τις μοναδικές μεσογειακές της γεύσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Αναφορικά με την εξαγωγική δραστηριότητα της Condito, η εταιρεία έχει ήδη παρουσία σε περισσότερες από 10 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Σουηδία, η Κύπρος κι η Ιορδανία, με τις εξαγωγές της να αποτελούν το 12% του τζίρου της. Στα προσεχή της σχέδια είναι να διεισδύσει στις αγορές της Μέσης Ανατολής και των ΗΠΑ, προκειμένου η εξαγωγική της δραστηριότητα να υπερβαίνει σε ποσοστό το 50% των συνολικών πωλήσεων!