Στο ετήσιο meeting του tour operator Colette του μακροβιότερου και μεγαλύτερου tour operator των ΗΠΑ παρουσιάστηκε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης.
Στην ετήσια συνάντηση της Colette (2019 Global Sales Meeting) που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα (Αθήνα-Σαντορίνη-Μύκονο, 22/4-1/5), συμμετείχαν 120 sales managers της Collette, managers marketing και σχεδιασμού προϊόντων (110 από τις ΗΠΑ, 10 τον Καναδά), στους οποίους αναδείχθηκαν τα τουριστικά προϊόντα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Στόχος της παρουσίασης ήταν η αύξηση του ενδιαφέροντος από την πλευρά της Colette η οποία παραμένει ο μεγαλύτερος όμιλος πωλήσεων στην βιομηχανία του τουρισμού και την ένταξή τους στα σχεδιαζόμενα προγράμματά του.
Σύμφωνα με την Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης – πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου «οι υψηλού budget πελάτες της Collette στην Αμερικανική, Καναδική και Αυστραλιανή τουριστική αγορά αποτελούν στόχο για την Θεσσαλονίκη προς τον ποιοτικό τουρισμό, την επισκεψιμότητα όλο το χρόνο και το άνοιγμα στις νέες αγορές. Η ψηφιακή παρουσίαση της Θεσσαλονίκης και με βάση τα αμερικανικά τουριστικά πρότυπα επικεντρώθηκε στην διεύρυνση του ενδιαφέροντος που παρατηρείται από πλευράς Collette για την πόλη. Οι sales managers του αμερικανικού τουριστικού ομίλου συνεργάζονται με γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο της Θεσσαλονίκης κι έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματά τους τα ‘’Βήματα του Αποστόλου Παύλου’’».
Το επιπρόσθετο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε κατά την παρουσίαση αφορούσε κυρίως την Θεσσαλονίκη ως κεντρικού κόμβου (hub) συνδεδεμένο με κοντινούς τουριστικούς προορισμούς (πχ Όλυμπο, Βεργίνα, Στάγειρα), την Βυζαντινή Ιστορία και την γαστρονομία. Ειδικά για την ενότητα Memories & Ηistory ο Oργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το πρόγραμμα «War Μemorial»