Coffee Shops

Στο Panel με θέμα «Coffee Shops & Social Media – Η συνταγής της επιτυχίας» οι κ.κ. Ντέμη Μαρτιάδη από την Peace of Mind, Ευτυχία Δανάκου από την «Γρηγόρης Μικρογεύματα» και η Ζωή Μουχρίτσα από την Nelios αναφέρθηκαν στο πως πρέπει να επιλέγονται τα social media από τον εκάστοτε πελάτη για την προβολή της επιχείρησης του.

Όπως ανέφεραν το εκάστοτε μέσο κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να επιλέγεται εξαρτάται από το κοινό που θέλει να στοχεύσει.

Για παράδειγμα το Facebook προτιμάται λόγω πληροφορίας, το Instagram κερδίζει όλο και περισσότερο την προτίμηση του κοινού ενώ «Εάν έχεις βασικό content χρησιμοποιείς που και που το Youtube που είναι δημοφιλές γιατί φτιάχνεις εύκολα βίντεο. Η «Γρηγόρης» τα χρησιμοποιεί για awarness σε νεότερες ηλικίες, ενώ το insta βασίζεται στις φωτογραφίες και δημιουργεί περισσότερο enagagement με το κοινό».

Κατά την παρουσίαση τους τονίστηκε από τις ομιλήτριές ότι το content είναι πολύ βασικά και ότι αν δεν μπορεί να το αναλάβει κάποιος επαγγελματίας τότε ας χειριστεί το community κάποιος που ξέρει το κοινό του cafe.

Όσο για το ποια είναι τα βασικά σημεία για ένα επιτυχημένο content;

Η καλή φωτό και ένα κείμενο αντίστοιχο του πελάτη. Το κείμενο δηλαδή πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες του πελάτη και να διαφέρει έαν αφορά Β2Β εταιρεία, νεολαία κλπ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας