Στην Χenia Digi Hotel, την παράλληλη εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Xenia σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Hall 3, θα αναλυθούν όλα τα σημαντικά θέματα του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας.
O χάρτης των σύγχρονων ψηφιακών εξελίξεων, ως εργαλείο στρατηγικής, πώλησης και μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων θα πραγματοποιηθεί και φέτος στην έκθεση Xenia 2018, που θα πραγματοποιηθεί 24-26 Νοεμβρίου 2018, στο Metropolitan Expo.
Για τρεις ημέρες και μέσα από ένα συνεχές πρόγραμμα 22 ωρών, 40 και πλέον ειδικοί ομιλητές παγκόσμιας κλάσης και εμπειρίας θα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες επισκέπτες της Xenia, όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφιακών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
6 στοχευμένες θεματικές ενότητες για όλους τους ξενοδόχους
Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, θα καλύψουν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που θα αφορούν τόσο μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και μικρά καταλύματα. Ανάμεσα σε άλλα θα αναλυθεί η σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, όπως αυτή ορίζεται σήμερα παγκοσμίως, το πώς μπορεί να βελτιωθεί, με ποια ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές.
- Ψηφιακός Κόσμος του Ξενοδοχείου: Σε αυτή την σημαντική ενότητα ουσιαστικά θα αναλυθούν σε βάθος όλα τα βασικά εργαλεία για την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου από τους τρόπους που μπορεί ένας ξενοδόχος να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα της επιχείρησης του για προσέλκυση περισσότερων κρατήσεων, τους λόγους που ένα blog μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν τα οφέλη του google my business αλλά και των analytics για τον ξενοδόχο.
- Hotel Digital Marketing & Advertising: Το ψηφιακό μάρκετινγκ, η προβολή, η προώθηση και η διαφήμιση θα αποτελέσει μια από τις κύριες ενότητες, μετά και τις αλλαγές που έχουν φέρει οι νέες νομοθεσίες για τα προσωπικά δεδομένα.
- Digital Sales, Direct Bookings & Distribution: Ο τομέας των ψηφιακών πωλήσεων και κρατήσεων επίσης θα απασχολήσει μια μεγάλη ενότητα, με τις μεγαλύτερες εταιρείες online κρατήσεων να παρουσιάζουν τις στρατηγικές τους στην ελληνική αγορά, ενώ ειδικοί θα αποκαλύψουν τα μυστικά των απευθείας κρατήσεων. Τα κανάλια διανομής και η διαχείριση τους, η τιμολόγηση των δωματίων, οι μηχανές απευθείας κρατήσεων κ.α. θα παρουσιαστούν από εξειδικευμένους ομιλητές, οι οποίοι θα απαντήσουν και σε όλες τις ερωτήσεις του κοινού.
- Innovations Technologies: Θα παρουσιαστούν καινοτόμα start ups που έχουν ως βασικό άξονα να προσφέρουν ένα πρόσθετο «όπλο» στον ξενοδόχο αλλά και μία λειτουργική και πρακτική υπηρεσία στον επισκέπτη.
- Ποιοτικό περιεχόμενο για ξενοδοχεία: Το περιεχόμενο, η κειμενογραφία, η φωτογραφία, το βίντεο, αλλά και οι δυνατότητες που δίνει πλέον το Virtual Reality θα αναλυθούν σε αυτόνομη ενότητα, με τους πλέον ειδικούς του χώρου να παρουσιάζουν καλές πρακτικές και λύσεις.
- Η επιστήμη των Social Media στα ξενοδοχεία: Όλες οι τελευταίες εξελίξεις στα Social Μedia και οι αλλαγές που πραγματοποιούνται στην επαγγελματική τους χρήση, θα αναλυθούν με ειδικά παραδείγματα και οδηγίες.