Εκδήλωση από το ΙΝΣΕΤΕ
Στην εκδήλωση «Ενημέρωση και Εκπαίδευση: Tο μέλλον του ελληνικού Τουρισμού» που οργάνωσε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, αναλύθηκε εκτενώς η σημασία της σωστής ενημέρωσης και της κατάλληλης εκπαίδευσης για το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού. Εκεί, το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων παρουσίασε τους βασικούς άξονες δράσεών του και τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα μελέτης που εκπόνησε για την ανακύκλωση και διαχείριση στερεών αποβλήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας.
Workshop από τον Σ.Ε.Ε.Μ.Ε.
Ο Σ.Ε.Ε.Μ.Ε. διοργάνωσε workshop με τίτλο Μυστικά Κερδών–Εργονομίας– Εξοπλισμού σε συνεργασία με την εταιρία Restaurant Profits. Το workshop έλαβε χώρα στις 25 Νοεμβρίου 2018, με ομιλητή τον Παναγή Γρηγοράτο της Restaurant Profits, ο οποίος παρουσίασε τα μυστικά που αφορούν κάθε ξενοδόχο, ιδιοκτήτη και chef τουριστικού καταλύματος που θέλει να κατασκευάσει ή να ανακαινίσει μια επαγγελματική κουζίνα με βασική αρχή το κέρδος και την εργονομία. Στόχος του workshop ήταν να προτρέψει σε περαιτέρω αύξηση του επιπέδου του επαγγελματισμού στην εστίαση, να καταδείξει τι παράγει κέρδος στις επιχειρήσεις εστίασης και πώς διασφαλίζεται, να τεκμηριώσει απτά τη συμβολή της καλής εργονομίας και του σωστού εξοπλισμού στα κέρδη και να εξηγήσει πρακτικές και δράσεις στο σχεδιασμό της κουζίνας και την αγορά εξοπλισμού.
Στη φετινή διοργάνωση συγκεντρώθηκε όλη η αφρόκρεμα της προμηθευτικής και κατασκευαστικής αγορά του ξενοδοχειακού κλάδου
Μας είπαν για την έκθεση
Στο πλαίσιο του 2nd International Hospitality Forum, ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός, μίλησε στο περιοδικό «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» για το μέλλον του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τονίζοντας ότι η χώρα μας βρίσκεται σε ρυθμό ανάπτυξης, αλλά χρειάζεται ψυχραιμία και λογική, για να διατηρήσει η χώρα τη δυναμική της όσον αφορά τον τουρισμό. Αναφορικά με την έκθεση, ο κος Βασιλικός εξέφρασε την ικανοποίησή του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η ΧΕΝΙΑ αποτελεί ένα ουσιαστικό σημείο συνάντησης των επαγγελματιών του κλάδου, κάτι που γνωρίζουν τόσο οι ξενοδόχοι όσο κι οι προμηθευτές. «Γίνονται σοβαρές δουλειές. Γι’ αυτό το λόγο, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος επενδύει στη διοργάνωση του 2nd International Hospitality Forum, που και φέτος πάει πολύ καλά. Έχει εξαιρετικά ποιοτικούς ομιλητές και υπάρχει ενδιαφέρον από το κοινό και νομίζω ότι είναι χρέος μας, μέσα από αυτές τις διαδικασίες να αναβαθμίζουμε τους Έλληνες ξενοδόχους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε εξαιρετικά εξειδικευμένη γνώση από κορυφαίους ομιλητές».
O CEO της Sani/Ikos Group, Ανδρέας Ανδρεάδης, στο πλαίσιο του 2nd International Hospitality Forum μίλησε στο περιοδικό «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ», τονίζοντας τη σημασία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων το πολιτικό σύστημα της χώρας. Παράλληλα, υπερθεμάτισε για την επιτυχία στη διοργάνωση της έκθεσης που, όπως είπε, κάθε χρόνο πάει όλο και καλύτερα. «Οι οργανωτές έχουν εργαστεί σκληρά κι έχουν καταφέρει να πετύχουν η ποιότητα των εκθετών και των ενδιαφερομένων επισκεπτών να κινείται σε σημαντικά υψηλά επίπεδα. Όσο για τις εκδηλώσεις που γίνονται γύρω από την έκθεση είναι πολύ χρήσιμες, γιατί δημιουργούν ψηλότερο επίπεδο και γενικότερο ενδιαφέρον. Αυτά δε τα εργαλεία είναι πολύ χρήσιμα για την ενημέρωση, την εκπαίδευση των επιχειρηματιών και τη γενικότερη άνοδο της ποιότητας και της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των αρμοδίων του τουρισμού».
H Electrolux Professional: Το πλυντήριο πιάτων green&clean, που απέσπασε το διάσημο βραβείο Red Dot Design Award, καταναλώνει λιγότερο νερό, χάρη στο προηγμένο σύστημα φιλτραρίσματος Clear Blue που αφαιρεί κάθε ίχνος υπολείμματος τροφών από το νερό πλύσης. Το συγκεκριμένο μοντέλο διατηρεί σταθερή θερμοκρασία ξεβγάλματος 85°C, χάρη σε ένα υδραυλικό σύστημα που διαθέτει αεροπαγίδες και 3 αντλίες ξεβγάλματος, και εγγυάται άριστο αποτέλεσμα, με το σύστημα Wash Safe Control. Σημειώνεται ότι το πλυντήριο πιάτων green & clean χρειάζεται 62% λιγότερο απορρυπαντικό και λαμπρυντικό, 63% λιγότερο νερό και 34% λιγότερη ενέργεια, ενώ εξοικονομεί 50% ενέργεια και μειώνει δραστικά την εκπομπή του CO2, μέσω της αντλίας θερμότητας Naturally Ventless.
H Παπουτσάνης: Στην έκθεση ΧΕΝΙΑ 2018 η Παπουτσάνης παρουσίασε δύο νέες ξενοδοχειακές σειρές περιποίησης. Πρόκειται για την παραγωγή και διάθεση της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένης για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, και της premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα Sarbacane.
H A2Z Advanced Hygiene Solutions: Η εταιρεία παρουσίασε το νέο, καινοτόμο προϊόν Mashwash που αφορά το πλύσιμο του ιματισμού, παρέχοντας αυτόματη δοσολογία σκόνης, χωρίς να χρειάζεται να τοποθετηθεί με το χέρι.
H NAL: Η εταιρεία Nal συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στην XENIA 2018, παρουσιάζοντας το νέο Application Open now που δίνει πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου από το κινητό, με τον κάτοχο της εφαρμογής να έχει πλήρη πρόσβαση στο δωμάτιο με τη χρήση του app. Επίσης, στο περίπτερό της παρουσίασε κλειδαριές νέας τεχνολογίας Tessa με Bluetooth. Ακόμη, λανσάρισε τις Nuki κλειδαριές Smartlock που είναι ιδανικές και για καταλύματα τύπου Airbnb. Πρόκειται για ένα εύχρηστο προϊόν που εξυπηρετεί όσους έχουν καταλύματα και διαχειρίζονται την πρόσβαση στην πόρτα εισόδου του χώρου τους από μακριά.
H Contractus: Με δύο εκθεσιακά σημεία στο HALL 2 του Metropolitan Expo και σημαντική συμβολή στο πρωτότυπο Project της διοργάνωσης «Hotel Megatrends», η Contractus, αποκλειστική αντιπρόσωπος της Klafs GmbH & Co KG– Germany στην Ελλάδα, πρότεινε την ολοκληρωμένη εκδοχή της πολυτελούς καμπίνας υψηλής αισθητικής, «Aurora Sauna». Αυτή συνδυάζεται ιδανικά με το διεθνώς πρωτοπόρο Booth του «Ice Lounge», ως χώρου αποθεραπείας κι απόλυτης εμπειρικής ευεξίας.
H Ideal Standard: Η εταιρεία, που συμμετέχει κάθε χρόνο στην ΧΕΝΙΑ, φέτος είχε διπλή παρουσία, τόσο ως εκθέτης όσο και ως χορηγός στο 2o Φόρουμ Φιλοξενίας. Παρουσίασε τη νέα σειρά προϊόντων από νιπτήρες που είναι διαθέσιμη στο κοινό από την αρχή του 2019.
H Delifrance: Τη νέα σειρά Vegan κρουασάν παρουσίασε η εταιρεία για πρώτη φορά στην ΧΕΝΙΑ, καθώς επίσης και νέες προτάσεις προϊόντων που αφορούν το πρωινό. Όπως αναφέρει η κυρία Τσαλπατούρου: «Παρουσιάζουμε τη νέα μας σειρά που αφορά τη γαλλική αυθεντική συνταγή madeleine με βούτυρο και αυγά σε σχήμα αστεριού. Επίσης, παρουσιάζουμε και πολλά καινούργια γλυκά, όπως τα αφράτα ιταλικά κέικ που διατηρούνται περισσότερο, ψωμιά και γλυκά χωρίς γλουτένη».
H AMCO: «Επιτυχημένη πρώτη» χαρακτηρίστηκε από πολλούς η συμμετοχή της εταιρείας ειδών υγιεινής AMCO στην ΧΕΝΙΑ 2018. Ο κος Κωνσταντίνος Λέκκας αναφέρθηκε στις νέες προτάσεις της AMCO για τους επαγγελματίες της φιλοξενίας στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι στην έκθεση παρουσιάζει την πλήρη σειρά KARIBA που αφορά εντοιχισμένα καζανάκια με φωσφορούχο ταμπλέτα που είναι ιδανικά και για το βράδυ. Η εταιρεία πρόβαλε, επίσης, προϊόντα που καλύπτουν ανάγκες ΑΜΕΑ, αλλά και ειδικές περιπτώσεις που έχουν ζήτηση σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες.
H «Μ. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ–ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ»: Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στην έκθεση, παρουσιάζοντας 20–25 νέους κωδικούς που ενσωματώθηκαν πρόσφατα στην γκάμα των προϊόντων της. Μερικοί εξ αυτών ήταν τα έτοιμα σφολιατάκια βολοβάν κι έξι κωδικοί από ψωμάκια pretzels σε διάφορες μορφές, ψωμάκια δηλαδή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κρύα σάντουιτς ή στο πρωινό. Από το περίπτερο της εταιρείας δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι παραδοσιακές πίτες με κυματιστό φύλλο, το οποίο ενισχύει την εικόνα του πιο σύγχρονου προϊόντος, αλλά που βασίζεται σε παραδοσιακές συνταγές.
H ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ: Αν και συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στην ΧΕΝΙΑ, η εταιρεία ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ παρουσίασε ένα καινούργιο brand καφέ, το ΑRC. Πρόκειται για ένα είδος espresso που η εταιρεία δημιούργησε ξεχωριστά από τον cup. Πέρα από αυτά τα δύο προϊόντα, η εταιρεία ενίσχυσε και το κομμάτι του καφέ φίλτρου.