Η κυρία Αμαλία Βλάμη υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Boutique Hotel» που έχει ξεκινήσει το ΞΕΕ μίλησε στο tourmarket.gr.
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στοχεύει στην ανάπτυξη και την προβολή των μικρών ξενοδοχείων της χώρας μας που έχουν επενδύσει στην προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας διαμονής και μέσα από το Πρόγραμμα «Boutique hotel» επιδιώκει να αναδείξει τις προσπάθειες πρωτοποριακού σχεδιασμού και ανάπτυξης καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας στην Ελλάδα.
Το σήμα «Boutique Hotel» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι μια πλατφόρμα για την αναγνώριση, πιστοποίηση και προβολή των Boutique hotels της χώρας, σε ένα σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον.
Τα 3 βασικά συστατικά ενός Boutique ξενοδοχείου που μετουσιώνονται στις 3 βασικές συνιστώσες ένταξης του Σήματος «Boutique Hotel» είναι :
- H μικρή δυναμικότητα που επιτρέπει στον επισκέπτη να εξοικειωθεί γρήγορα με το περιβάλλον και να απολαύσει τη φιλοξενία, με το σήμα να αφορά ξενοδοχειακά καταλύματα, κατηγορίας 3* αστέρων και άνω, δυναμικότητας έως 60 δωμάτια.
- Το όραμα του προγράμματος αντικατοπτρίζεται στο Concept Σχεδιασμού του ξενοδοχείου ως Boutique hotel σύμφωνα με την ειδική Επιτροπή του ΞΕΕ.και διαπερνά όλες τις πτυχές λειτουργίας του (δωμάτια, εστίαση, αναψυχή).
- Οι παροχές και οι υπηρεσίες του προγράμματος είναι ικανές να διεγείρουν τις αισθήσεις του επισκέπτη και να τον παρασύρουν στο ταξίδι της Ανακάλυψης με το σήμα να αφορά ξενοδοχειακά καταλύματα που προσφέρουν ένα ελάχιστο πλήθος Αναβαθμισμένων Παροχών και Υπηρεσιών, σύμφωνα με τον Φορέα Διενέργειας Επιθεωρήσεων & Ελέγχου (ΦΔΕΕ).
Η συνέντευξη της κυρίας Αμαλίας Βλάμη στο tourmarket.gr
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο tourmarket.gr
Η κυρία Αμαλία Βλάμη υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Boutique Hotel» που έχει ξεκινήσει το ΞΕΕ μίλησε στο tourmarket.gr. Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος μέσα από το πρόγραμμα επιδιώκει να αναδείξει τις προσπάθειες πρωτοποριακού σχεδιασμού και ανάπτυξης καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας στην χώρα.
Gepostet von TourMarket am Montag, 19. November 2018