Δύο καινούρια ξενοδοχεία-προορισμούς, τα Academia of Athens και Aegon Mykonos προσθέτει στην αλυσίδα των ξενοδοχείων-προορισμών της η Autograph Collection Hotels, που ανήκει στην αλυσίδα Marriott International.
Το Academia of Athens που βρίσκεται στην “καρδιά” της πρωτεύουσας (Ακαδημίας 38) αντλεί την σχεδιαστική του έμπνευση από τον φιλόσοφο Πλάτωνα, την οποία φρόντισε να υλοποιήσει η διεθνούς φήμης και εμπειρίας σχεδιαστική και αρχιτεκτονική ομάδα της HOK. Σκοπός της τελευταίας ήταν να αποτυπώσει την βαριά πολιτιστική όσο και ιστορική κληρονομιά της πόλης των Αθηνών με ένα τολμηρό όσο και σύγχρονο εξωτερικό χώρο. Στο εσωτερικό του ξενοδοχείου υπάρχουν οπτικές ενδείξεις από τις τρεις εντολές του αρχαίου Έλληνα μελετητή του Πλάτωνα: Της Επιστήμης, της Φιλοσοφίας και των Τεχνών, με κάθε αρχή να “ζωντανεύει” σε διάφορους χώρους του Academia of Athens.
Όσο για το Aegon Mykonos, αποτελεί ένα εντυπωσιακό beach resort που συνοδεύεται από ένα μοναδικό spa και ιδιωτικό beach club και εκτείνεται βήματα μακριά από τις αμμουδερές παραλίες στο Καλό Λειβάδι και πολύ κοντά στον αρχαιολογικό χώρο της Δήλου. Διαθέτει 76 μοναδικής αισθητικής δωμάτια με ιδιωτικές πισίνες, hot tubs και spa, προκειμένου να εξασφαλίζεται μοναδική αναζωογόνηση των επισκεπτών τους. Αντλώντας έμπνευση από τις αιώνιες Κυκλαδικές αρχιτεκτονικές μορφές, το Aegon Mykonos ισορροπεί μεταξύ του ένδοξου εστέτ παρελθόντος της Μυκόνου και του σύγχρονου, beach lifestyle.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως η εν λόγω αλυσίδα διαθέτει ήδη διττή exclusive παρουσία στην χώρα μας και δη στην Κρήτη. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα Domes Noruz στα Χανιά, ένα adults-only resort που εδρεύει στις βορειοδυτικές ακτές της μεγαλονήσου και Domes of Elounda στην Ελούντα, που προσφέρει κορυφαίο επίπεδο εμπειριών και ιδιωτικότητας στις βορειοδυτικές ακτές της Κρήτης.
Αναφορικά με τους υπόλοιπους Ευρωπαϊκούς προορισμούς στους οποίους αναμένεται η Autograph Collection Hotels να αποκτήσει νέα σημεία φιλοξενίας τους αμέσως προσεχείς μήνες, συμπεριλαμβάνονται τα La Caserne Chanzy Hotel & Spa (στην Reims της Γαλλίας), The Shelbourne (στο Δουβλίνο) και Grand Hotel Suisse Majestic (στην Montreux Ave des Alpes της Ελβετίας).
Συνολικά το brand που διαθέτει σήμερα κάτι παραπάνω από 170 ξενοδοχεία και resorts σε ολόκληρο τον κόσμο, προγραμματίζει μέχρι τα τέλη Ιουλίου να “υποδεχτεί” 17 μοναδικά ξενοδοχεία στο πορτφόλιό της που θα βρίσκονται κατά μήκος της Βορείου Αμερικής, της Ευρώπης και της Αφρικής, επιχειρώντας να διασφαλίσει στους επισκέπτες της πλούσιες, μοναδικές όσο και διαφορετικές εμπειρίες που θα μείνουν ζωντανές στο πέρασμα του χρόνου.
Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η Autograph Collection Hotels εγκαινίασε τη λειτουργία τριών νέων ξενοδοχείων, στο Παρίσι (Hotel Bank Opera), το Πίτσμπουργκ (The Oaklander Hotel) και στο Green Bay (Hotel Northland) των ΗΠΑ. H αγορά των ΗΠΑ παίζει ξεχωριστό ρόλο στα πλάνα της Autograph Collection Hotels καθώς η αλυσίδα διαθέτει περί τα 100 ξενοδοχεία στο διαθέσιμο πορτφόλιό της.
Όπως ανέφερε σχετικά η Jennifer Connell, Αντιπρόεδρος Brand Management & Marketing της Autograph Collection Hotels: «Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα καταφέραμε να εκτοξεύσουμε την δυναμική του διαθέσιμου πορτφόλιό μας από τα 5 στα κάτι παραπάνω από 170 ξενοδοχεία, καταλαμβάνοντας μια ξεχωριστή θέση στην ευρύτερη ξενοδοχειακή αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο και με τις νέες προσθήκες στο δυναμικό μας φιλοδοξούμε να προσφέρουμε διαφορετικές όσο και μοναδικές εμπειρίες προς τους πελάτες-επισκέπτες μας σε πρόσθετες τοποθεσίες και προορισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο».