Η Ελλάδα συμμετείχε στην έκθεση με 9 δυναμικές επιχειρήσεις μεταξύ 826 εκθετών από 46 χώρες στην Asia Fruit Logistica 2018.
Οι 9 ελληνικές εταιρίες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε περισσότερους από 13.500 επαγγελματίες επισκέπτες από 70 χώρες, αναδεικνύοντας τη δυναμική που παρουσιάζει ο κλάδος της αγροτικής παραγωγής της χώρας.
Μέσω της πρωτοβουλίας αυτής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου προβλήθηκαν για δεύτερη φορά, σε ομαδική παρουσίαση, στην τεράστια αγορά των ασιατικών κρατών των 4,43 δισεκατομμυρίων καταναλωτών, τα χαρακτηριστικά των ελληνικών φρούτων, η ποιότητα, η φρεσκάδα, η διατροφική και γευστική αξία τους και ενισχύθηκε η αναγνωρισιμότητα τους.
Οι ελληνικές εταιρίες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν σειρά επιχειρηματικών επαφών και συζητήσεων με εταιρίες εισαγωγής και διανομής από διάφορες ασιατικές χώρες, να καλλιεργήσουν επαφές με παλαιότερους και δυνητικούς νέους πελάτες, επιδιώκοντας νέες εξαγωγικές συμφωνίες.
Και το 2019, οι ελληνικές επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, στη διάρκεια της 13ης Διεθνούς Έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών, ASIA FRUIT LOGISTICA, η οποία διοργανώνεται ετησίως στο Εκθεσιακό Κέντρο Asia World-Expo Center του Χονγκ Κονγκ, από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Βερολίνου σε συνεργασία με το Asia Fruit Magazine, συνοδευόμενη από το ASIAFRUIT CONGRESS, το οποίο διεξάγεται μία ημέρα πριν την έναρξη της έκθεσης.
Σε όλες τις χώρες της Ασίας, όπου η υγιεινή διατροφή είναι πρωταρχικής σημασίας, η κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών είναι ιδιαίτερα αυξημένη και πολλά είδη όπως μήλα, ροδάκινα, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνια, κεράσια και επιτραπέζια σταφύλια εισάγονται με υψηλές τιμές ενώ μπρόκολα, καρότα, κρεμμύδια, σπαράγγια, σέλινο και λάχανο είναι τα λαχανικά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανάμεσα στα εισαγόμενα.
Στόχος των ελληνικών εταιριών είναι όχι μόνο να αυξήσουν τις ποσότητες που ήδη εξάγουν αλλά και να διευρύνουν την γκάμα προϊόντων, που μπορούν να προωθήσουν στην περιοχή.
Η Asia Fruit Logistica είναι ένα συνεδριακό γεγονός που εστιάζει στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά στον κόσμο, αυτή των φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Η προηγούμενη Asia Fruit Logistica καλωσόρισε περισσότερους από 13.500 εμπορικούς επισκέπτες από 70 χώρες του κόσμου, ενώ το Asia Fruit Congress παρακολουθήθηκε από περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας του κλάδου.
Στο πλαίσιο της έκθεσης λαμβάνουν χώρα και τα Asia Fruit Awards για τη βράβευση των καλύτερων εταιριών σε θέματα μάρκετινγκ, εισαγωγής, παραγωγής και πώλησης.
Για τέταρτη φορά διοργανώθηκε και το συνέδριο Cool Logistics Asia, το οποίο δίνει βαρύτητα σε θέματα, όπως η μεταφορά ευπαθών προϊόντων και η διαχείριση της ελεγχόμενης θερμοκρασίας κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, θέματα όπως information technology, Communication technology, the Internet-of-Things, Big Data, ρομποτική και νέες τεχνολογίες για τον κλάδο των φρούτων και των λαχανικών παρουσιάζονται στο Smart Horticulture Asia, στο πλαίσιο διεξαγωγής της έκθεσης. Τελευταία προσθήκη της έκθεσης, αποτελεί η Media Studio Asia Fruit Logistica η οποία έδωσε μια άλλη διάσταση, με τις γρήγορες συνεντεύξεις από ανθρώπους της βιομηχανίας, προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία στο κοινό της.