AS Company Ιδιαίτερα δυναμικά πλάνα για το «κανάλι» του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας μια ευρεία προϊοντική γκάμα, με εξόχως επωφελείς εμπορικούς όρους για τους πελάτες της, έχει αναπτύξει η AS Company, όπως τονίζει η Μαρία Σαρακατσιάνου, Marketing Manager της εταιρείας. Απώτερος σκοπός είναι η σημαντική διεύρυνση του δικτύου διάθεσης των προϊόντων σε κάθε τουριστική γωνιά της χώρας μας.

Ποια τα σχέδια της AS Company για τον ξενοδοχειακό κλάδο;

AS CompanyΗ AS Company ιδρύθηκε το 1990 στη Θεσσαλονίκη κι είναι μια ελληνική εταιρεία που έχει ως κύρια δραστηριότητά της τη δημιουργία κι εμπορία παιχνιδιών, ενώ η αποστολή της δεν είναι άλλη από τη διασφάλιση χαράς και γνώσης τόσο σε μικρά, όσο και σε μεγάλα παιδιά! Με τη συμπλήρωση 30 ετών λειτουργίας, η διοίκησή της έχει θέσει το μελλοντικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση ότι θα αναπτύσσει παιδικά παιχνίδια απόλυτα ασφαλή, δημιουργικά κι εκπαιδευτικά. «Τέτοια, που να τα επιλέγει όχι μόνο ένα παιδί, αλλά κι όσοι γονείς αναζητούν ό,τι καλύτερο για το παιδί τους! Εξάλλου, ανέκαθεν είχαμε το βλέμμα μας στραμμένο τόσο στις εξελίξεις της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιού, όσο και στις απαιτήσεις του Έλληνα καταναλωτή.

Κάτι που μας επέτρεψε να πραγματοποιήσουμε μία επιτυχημένη πορεία από το 1990 έως σήμερα, παρέχοντας στην αγορά πρωτοποριακά και διαχρονικά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των καταναλωτών. Τα σήματά μας είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στην Ελλάδα και καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα των κατηγοριών παιχνιδιού», σύμφωνα με τη Μαρία Σαρακατσιάνου, Marketing Manager της AS Company. Αύξηση μεριδίου αγοράς στο εγχώριο τοπίο και δυναμική επέκταση στο εξωτερικό. Η διοίκηση της AS Company έχει επεξεργαστεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιέχει ξεκάθαρους ποσοτικούς και ποιοτικούς στόχους για το εγγύς μέλλον.

Η AS Company, παραδοσιακά, διαθέτει έντονη παρουσία στον κλάδο του τουρισμού και δη στον τομέα της φιλοξενίας.”

Συγκεκριμένα, βασική επιδίωξη είναι η δραστική ενίσχυση του μεριδίου που κατέχει η εταιρεία στην εγχώρια αγορά, ενώ παράλληλα υπάρχει έντονο ενδιαφέρον επέκτασης και σε άλλες χώρες στο εξωτερικό. «Αυτό θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε με ακόμη πιο έντονο ρυθμό, “κτίζοντας” ταυτόχρονα δεσμούς συνεργασίας και “γέφυρες” με άλλες αγορές, που πιθανά συνδέονται ήδη με όσες εξετάζουμε να διεισδύσουμε. Το σύνολο των ανωτέρω προϋποθέτει πως θα ενισχύσουμε δραστικά και θα αυξήσουμε το υφιστάμενο δίκτυο διανομής μας. Ένα ακόμη ζητούμενο αφορά την ανάπτυξη των own brands, με προϊόντα που σχεδιάζονται και παράγονται αποκλειστικά από την AS Company», υπογραμμίζει η κυρία Σαρακατσιάνου.

Ποιότητα, ασφάλεια κι εκπαιδευτική χροιά των παιχνιδιών

Ανέκαθεν η AS Company αποσκοπούσε στη διατήρηση της ηγετικής θέσης που κατέχει στον τομέα των παιχνιδιών. Μάλιστα, λειτουργώντας σε ένα δύσκολο όσο κι απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, και δη σε έναν τομέα που διακρίνεται από συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις, η εταιρεία εξακολουθεί να συνεχίζει την ανάπτυξη κι εμπορία νέων παιχνιδιών που ανταποκρίνονται στις επιθυμίες των παιδιών, στις ανάγκες εκπαίδευσής τους μέσα από το παιχνίδι, στις δυνατότητες των γονέων να παρέχουν ποιοτικά κι ασφαλή παιχνίδια στα παιδιά τους, αλλά και στις απαιτήσεις των… μεγάλων παιδιών για ψυχαγωγία. Όπως σημειώνει η κυρία Σαρακατσιάνου:

«Πάντοτε διαπνεόμαστε από τη λογική πως επιθυμούμε να προσφέρουμε στην εγχώρια αγορά παιχνίδια υψηλής ποιότητας και, προκειμένου να το κάνουμε πράξη, συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με εταιρείες, όπως Clementoni, Golliath, Ty, Silverlit, Imc, Famosa, HTI κ.ά. Την ίδια στιγμή, είμαστε στρατηγικός συνεργάτης του συνόλου των μεγάλων οίκων κι αναπτύσσουμε Licensed προϊόντα με ήρωες της Disney (π.χ. Frozen, Minnie, Mickey, Cars, Spider-Man, Avengers, Star Wars κ.ά.)».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας