Η Artozyma θα διοργανωθεί σε ένα απόλυτα ασφαλές υγειονομικά περιβάλλον. Το παράδειγμα των προηγούμενων εκθέσεων που διοργανώθηκαν από τη ΔΕΘ-Helexpo εν μέσω πανδημίας είναι απόλυτα ενδεικτικό της τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων και του σεβασμού των μέτρων της Πολιτείας.
Στην Artozyma οι εκθέτες έχουν τη δυνατότητα για ποιοτικές επαφές με τους εμπορικούς επισκέπτες, καθώς οι επισκέψεις είναι στοχευμένες. Οι καρποί των «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και των εμπορικών επισκεπτών στις εκθέσεις που προηγήθηκαν, όπως η Philoxenia-Hotelia και η Beyond 4.0 απέδειξαν πόσο σημαντικό εργαλείο μπορεί να είναι μια κλαδική έκθεση στη σύναψη συνεργασιών και εμπορικών συμφωνιών.
Η ανάγκη του επιχειρηματικού κόσμου να έχει διά ζώσης επαφές με τους συνεργάτες, μια δυνατότητα που του στέρησε η πανδημία τον προηγούμενο χρόνο, διαφαίνεται ήδη στην Artozyma, που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον από τους κλάδους της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής.
Στο πλαίσιο αυτό σημαντικές εταιρείες της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής έχουν ήδη δεσμεύσει τον χώρο τους, ανυπομονώντας να ξανασυναντηθούν, αλλά και να γνωρίσουν νέους συνεργάτες και να κλείσουν συμφωνίες.
Η Artozyma αναμένει επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αιχμή τη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με τη γειτνίασή της στη Βαλκανική να αποτελεί σημαντικό κριτήριο για την επιλογή της.
Παράλληλα με την Artozyma διοργανώνεται και η Detrop Boutique, που θα εισφέρει στο εκθεσιακό παζλ εκείνων των ημερών το κομμάτι των εκπροσώπων του κλάδου της εστίασης, δημιουργώντας ένα πολυγεγονός γύρω από το τρόφιμο.
Παράλληλα με την Artozyma διοργανώνεται και η Detrop Boutique, που θα εισφέρει στο εκθεσιακό παζλ εκείνων των ημερών το κομμάτι των εκπροσώπων του κλάδου της εστίασης, δημιουργώντας ένα πολυγεγονός γύρω από το τρόφιμο.