Στην ΧΕΝΙΑ 2018 βρέθηκε για δεύτερη χρονιά η εταιρεία «Μ.Αραμπατζής-Ελληνική Ζύμη» παρουσιάζοντας για πρώτη φορά αρκετούς νέους κωδικούς προϊόντων μέσα από την έκθεση στους ξενοδόχους.
Το tourmarket.gr μίλησε με τον κύριο Δημήτρη Ζακαλκά Υπεύθυνο Εταιρικής Επικοινωνίας οποίος αναφέρθηκε τόσο στην παρουσία της «Μ.Αραμπατζής-Ελληνική Ζύμη» στην έκθεση ΧΕΝΙΑ 2018 όσο και στα νέα προϊόντα της στην έκθεση.
«Η “ Μ. Αραμπατζής-Ελληνική Ζύμη ” είναι leader στα προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης, και αποφασίσαμε στρατηγικά τα τελευταία δύο με τρία χρόνια να αναπτυχθούμε στον χώρο του ξενοδοχειακού εξοπλισμού τροφίμων. Αυτό συγκυριακά συνέπεσε και στη αλλαγή της φιλοσοφίας στον τουρισμό που αφορά την προώθηση του ελληνικού πρωινού και επειδή η μεγαλύτερη γκάμα των προϊόντων μας στηρίζεται στο παραδοσιακό προϊόν άρα δεν θα μπορούσαμε να μην βρισκόμαστε εδώ. Η δεύτερη συγκυρία είναι ότι τα τελευταία τρία χρόνια η Ελληνική Ζύμη έχει εμπλουτίσει την γκάμα της με πολλά περισσότερα προϊόντα που απευθύνονται στον F&B manager των ξενοδοχείων. Φέτος είναι η δεύτερη χρονιά που συμμετέχουμε στην ΧΕΝΙΑ. Πέρυσι κάναμε μια πιλοτική εμφάνιση για να δοκιμαστούμε και να δοκιμάσουμε τον θεσμό την διοργάνωσης και να δούμε και κατά πόσο εμείς είμαστε έτοιμοι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα φέτος να συμμετέχουμε στην ΧΕΝΙΑ 2018 με πολύ μεγαλύτερο περίπτερο, μεγαλύτερη ομάδα, μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων γιατί από πέρυσι μας έδειξε ότι υπάρχει πολύ ενδιαφέρον. Έτσι επενδύουμε στρατηγικά στον χώρο του τουρισμού».
Υπάρχουν κάποια νέα προϊόντα που παρουσιάζετε μέσα από την έκθεση στον ξενοδοχειακό κλάδο;
«Βεβαίως, υπάρχουν προϊόντα τα οποία δεν υπήρχαν πέρυσι όπως είναι τα έτοιμα σφολιατάκια που από το εξωτερικό τα έχουμε συνηθίσει, είναι τα βολοβάν τα οποία βοηθούν πάρα πολύ τον ξενοδόχο. Υπάρχει μια κατηγορία η οποία αποτελείται από έξι εφτά κωδικούς που είναι pretzels σε διάφορες μορφές. Ψωμάκια δηλαδή που μπορούν να κάνουν κρύα σάντουιτς ή επίσης και πρωινό. Υπάρχουν δύο τρείς παραδοσιακές πίτες οι οποίες είναι με κυματιστό φύλλο, όπου ενισχύει λίγο την εικόνα του πιο σύγχρονου προϊόντος αλλά που βασίζεται σε παραδοσιακές συνταγές. Έχουμε φέρει γύρω στους 20-25 καινούργιους κωδικούς που δεν υπήρχαν πέρυσι στην γκάμα μας».