H Aqua Vista Hotels ανακοινώνει την ολοκλήρωση των Sales Seminar, τα οποία πραγματοποίησε σε συνεργασία με τη WebHotelier, τη Marinet, την εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt Contemporary Art και την DNA Travel.
Κάθε σεμινάριο είχε ως κύριο θέμα την ανάπτυξη δυναμικών στρατηγικών με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων και την επιστροφή των επισκεπτών στα ξενοδοχεία, την ισχυρή παρουσία τους στην αγορά, του ρόλου της τεχνολογίας, του συνδυασμού φιλοξενίας και πολιτισμού και των οφελών προσφοράς εναλλακτικών εμπειριών ως τρόπους ενίσχυσης των εσόδων τους.
Το τελευταίο τρίμηνο διοργανώθηκαν πέντε Sales Seminar, μια πρωτοβουλία της Aqua Vista Hotels, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Πάρο, Σαντορίνη, Νάξο, Ρόδο και Καλαμάτα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού. Τα σεμινάρια παρακολούθησαν δωρεάν ξενοδόχοι και επαγγελματίες στον τομέα τουρισμού, με τον όμιλο να μεταφέρει την τεχνογνωσία του σε επιχειρήσεις κάθε κλίμακας.
Η κα Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels δήλωσε στο πλαίσιο της ολοκλήρωση του προγράμματος του 2018: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισαν τα Sales Seminars ήδη από την πρώτη χρονιά διοργάνωσής τους, καθώς και από τα θερμή ανταπόκριση του κοινού καθ’όλη τη διάρκειά τους. Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τον κύκλο των σεμιναρίων το 2019, επιδιώκοντας το πρόγραμμα να περιέχει ακόμη περισσότερους προορισμούς, εμπνέοντας ξενοδόχους σε όλη την Ελλάδα».