Η φετινή τουριστική περίοδος για τα ξενοδοχεία που έχει στο Portfolio της η εταιρεία Hotelising αποδείχθηκε μια πολύ ικανοποιητική χρονιά με ανοδική πορεία στα έσοδα των πωλήσεων.
Τα ξενοδοχεία μας κινήθηκαν σε επίπεδο κρατήσεων του 2019, με ‘’ηγέτες’’ τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στις Κυκλάδες, ειδικά στους προορισμούς Πάρου, Μυκόνου, Ίου & Σαντορίνης-όπου σε κάποιες περιπτώσεις ξεπέρασαν τα αποτελέσματα και της χρονιάς του 2019.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας η εταιρεία μας δημιούργησε μια δυναμική στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ που συνέβαλλε σημαντικά στα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς.
‘’Αυξήσαμε τα κανάλια προώθησης των ξενοδοχείων μας αλλά και εφαρμόσαμε προωθητικές ενέργειες σε επίπεδο μάρκετινγκ που μας οδήγησαν σε αυτά τα ενθαρρυντικά οικονομικά αποτελέσματα που ξεπερνούν ακόμη και τα αποτελέσματα του 2019.’’, δήλωσε η Κ. Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας Hotelising.
Τη φετινή χρονιά η εταιρία Hotelising εγκαινίασε και 2 νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία που βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα. Το ένα νέο ξενοδοχείο είναι το Margo Beach Hotel, 4 αστέρων, στο Γύθειο, στην Πελοπόννησο και το δεύτερο το Manthos Resort & Spa, 4 αστέρων, στα Χάνια του Πηλίου.
Στις νέες συνεργασίες προστίθενται η λειτουργία ενός νέου ξενοδοχείου 4 αστέρων στο Βόλο, προγραμματισμένο να λειτουργήσει στις αρχές του 2022, καθώς και η λειτουργία ενός νέου boutique ξενοδοχείου, ιστορικής σημασίας, στο κέντρο της Αθήνας.
Καινοτομίες και νέες υπηρεσίες
Η Hotelising δεν σταματά να αφουγκράζεται την αγορά και τις ανάγκες της, δημιουργώντας τις κατάλληλες υπηρεσίες. Παρακολουθώντας συνεχώς τις τελευταίες
τάσεις στο hotel revenue management, προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμένες για κάθε επιχείρηση ξεχωριστά, από ξενοδοχεία πόλης έως πολυτελή boutique καταλύματα, δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα ενεργειών που ταιριάζει στο προφίλ
του κάθε ξενοδοχείου.
Πρόσφατα, δημιούργησε τη νέα υπηρεσία HOTEL PRO by Hotelising η οποία απευθύνεται σε ξενοδοχεία που δεν επιθυμούν να έχουν μόνιμη συνεργασία με εταιρίες διαχείρισης, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να εκπαιδευτούν με εξατομικευμένη κατάρτιση. Με αυτή την υπηρεσία όλη η γνώση και η στρατηγική της εταιρίας έρχεται να εφαρμοστεί στο εκάστοτε ξενοδοχείο.
Το Hotel Pro χωρίζεται σε δύο διαφορετικές υπηρεσίες, που μπορούν να εφαρμοστούν είτε συνδυαστικά, είτε μεμονωμένα η καθεμιά, ανάλογα με τις ανάγκες του ξενοδοχείου. Συμπεριλαμβάνονται υπηρεσίες Consulting, δηλαδή συμβουλευτικές υπηρεσίες για το σύνολο της επιχείρησης, τόσο σε operation, όσο και σε πωλήσεις, marketing, στελέχωση προσωπικού, κλπ.
Εδώ, καλύπτεται συμβουλευτικά όλη τη λειτουργία του ξενοδοχείου, βάζοντας το σε μια ροή υγιούς λειτουργίας και κερδοφορίας.