aperitivo

Την νέα τάση του aperitivo παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Τσάτσος από την Coca Cola 3E στα πλαίσια του special event Beer and Spirits Show εξηγώντας το πως αυτή η νέα τάση επιδρά στην επιχείρηση εστίασης αλλά και στον καταναλωτή.

Ο κος. Τσάτσος σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία, παρουσίασε τη νέα τάση του aperitivo που κυριαρχεί σε εστιατόρια και bars τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα καθώς στο εξωτερικό είναι ήδη μια αγαπημένη συνήθεια δεν είναι ποτό αλλά ούτε και κοκτέιλ, όπως πολλοί νομίζουν.

aperitivo«Πρόκειται για μια ξένη φιλοσοφία ανάμεσα σε ποτό και cocktail. Το aperitivo διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά. Είναι εύγευστο, δροσερό και όχι δυνατό αλκοολικά. Για αυτό ποσφέρεται για ένα ευχάριστο διάλειμμα μέσα στην ημέρα. Είναι λοιπόν ένα “μεγάλο όπλο” όπως χαρακτηριστικά είπε, για τους επιχειρηματίες της εστίασης. Είναι όπλο που δύναται να αποδείξει στους πελάτες πως η εκάστοτε επιχείρηση είναι μέσα στην τάση, στοιχείο που οι πελάτες, θαμώνες η μη, λαμβάνουν υπόψιν πολλές φορές. Επιπλέον, το aperitivo έχει τη δυναμική να ανανεώσει το κοινό-πελατεία και παράλληλα να κερδίσει και νέο κοινό γεγονός που σημαίνει ότι προσφέρει στο βασικότερο σκοπό των επιχειρήσεων, το κέρδος. Επί προσθέτως, είπε πως το aperitivo, συγχρονίζεται απόλυτα με τη διάθεση του κόσμου να πίνει πιο υπεύθυνα!».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας