Το brand του τουρ οπερέιτορ Neckermann Reisen ήταν από τα πλέον αναγνωρίσιμα στις γερμανόφωνες αγορές αλλά και στους προορισμούς. Με την πτώχευση της Thomas Cook το φθινόπωρο του 2019 το brand εξαφανίστηκε, καθώς ο τουρ οπερέιτορ είχε ενσωματωθεί στον όμιλο του Thomas Cook με τις αλλεπάλληλες εξαγορές και συγχωνεύσεις στο χώρο των ταξιδιωτικών οργανισμών της Ευρώπης εκείνα τα χρόνια.
Τώρα, το εμπορικό σήμα Neckermann Reisen επανέρχεται στην αγορά, από τις 5 Απριλίου, από το Anex Group, το οποίο απέκτησε τα δικαιώματα του σήματος στις αρχές του 2020.
Έτσι ο Neckermann ξεκινά τη νέα του εποχή, έχοντας 1000 ξενοδοχεία προς κράτηση στην Ισπανία, την Ελλάδα, την Τουρκία και την Αίγυπτο για το καλοκαίρι. Στη διάρκεια της σεζόν θα ακολουθήσουν προσφορές για Βουλγαρία, Ιταλία, Κροατία, Πορτογαλία και Τυνησία, καθώς και για Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία. Ο Neckermann σχεδιάζει και έναν έντυπο κατάλογο για τη χειμερινή σεζόν.
«Για την επανεκκίνηση του tour operator, καταφέραμε να κερδίσουμε πολλούς μακροχρόνιους συνεργάτες που γνωρίζουμε ότι εγγυώνται τα ποιοτικά μας πρότυπα», δήλωσε ο Michael Nickel, Διευθυντής του Neckermann Reisen. Όπως και στο παρελθόν, η μάρκα αντιπροσωπεύει την εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής και απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες και ηλικιωμένους.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα του ινστιτούτου έρευνας αγοράς You Gov, το Neckermann Reisen εξακολουθεί να είναι η δεύτερη πιο γνωστή μάρκα ταξιδιωτικών πρακτόρων στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά με ποσοστό 70% έναντι της πρώτης TUI που έχει ποσοστό αναγνωρισιμότητας 80%.
Οι κρατήσεις γίνονται μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων αλλά και από άλλα κανάλια. Τα πρακτορεία έχουν βασική προμήθεια 10% από την πρώτη κράτηση χωρίς όρι ελάχιστου τζίρου. Η προμήθεια ανεβαίνει στο 13% για τζίρους άνω των 390.000 ευρώ.
Ο Όμιλος Anex συνεργάζεται μέχρι τώρα με περίπου 4.000 πρακτορεία στη Γερμανία. Ο όμιλος εκτιμά ότι ο αριθμός των ταξιδιωτικών γραφείων θα αυξηθεί ραγδαία μετά την επαναδρασστηριοποίηση του brand Neckermann.