Σε συνεργασία με την FLIO για την αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας των επιβατών, προχώρησε το αεροδρόμιο της Αθήνας.

Οι επιβάτες του στο εξής θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις συσκευές Android ή iPhone προκειμένου να κάνουν κράτηση παρκαρίσματος, να λαμβάνουν πληροφορίες αεροδρομίου, προσφορές στα καταστήματά του και τα εστιατόρια καθώς και να λαμβάνουν ζωντανά πληροφορίες για τις πτήσεις τους μέσω της εφαρμογής FLIO.

Η FLIO θα ξεκινήσει με την παροχή πληροφόρησης, όπως χάρτες του αεροδρομίου, τη λειτουργία εντοπισμού πτήσης και αυτοκινήτου στο πάρκινγκ, πρόβλεψη καιρού, απλοποιημένη πρόσβαση στο wifi του αεροδρομίου και καταγραφή όλων των υπηρεσιών που προσφέρει το αεροδρόμιο.

Η ομάδα της FLIO μας έπεισε ότι μπορούμε να αυξήσουμε σημαντικά τον αριθμό των διεθνών επιβατών μεταδίδοντας πληροφορίες σχετικά με το αεροδρόμιό μας ενώ υπάρχει προοπτική για περαιτέρω αύξηση εσόδων από τις πωλήσεις στα καταστήματα, τόνισε ο διευθυντής IT του αεροδρομίου, κ. Γιώργος Δημητριάδης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας