Η Ανατολική Χαλκιδική προβάλλεται σε όλη την Ευρώπη μέσα από προγράμματα συνεργασίας του Π.Ο.Τ. με αεροπορικές εταιρίες και επιλεγμένα τουριστικά γραφεία της ευρωπαϊκής αγοράς.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Π.Ο.Τ. Γιάννης Γερούκης, αναφερόμενος στη φετινή πτώση των προκρατήσεων προερχόμενων από τη γερμανική κυρίως αγορά, η εξωστρέφεια των τελευταίων χρόνων, οι δεκάδες ανά έτος επαγγελματικές συναντήσεις στελεχών του Π.Ο.Τ. με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων σε ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά και η εναρμόνιση του φορέα με τις σύγχρονες διαδικτυακές τουριστικές τάσεις οδήγησαν τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού στην απόφαση την τρέχουσα χρονική περίοδο να επενδύσει (κυρίως) σε πωλήσεις μέσω επαγγελματικών διαδικτυακών τόπων.
Πράγματι, για την αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού στράφηκε σε αυστηρά επιλεγμένες νέες επαγγελματικές επαφές στην Ευρώπη και στην Αμερική αλλά και πραγματικά απαραίτητες παρουσίες σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, προτιμώντας να στηρίξει την προωθητική του καμπάνια σε τεχνοκρατικές μεθόδους «ίασης», όπως:
- Συμμετοχή σε προωθητικά προγράμματα αεροπορικών εταιριών, τα οποία εξασφαλίζουν απευθείας πωλήσεις, προερχόμενες από αγορές – στόχους, όπως η Ιταλία και το Βέλγιο. Μέσω της εν λόγω παρέμβασης η Αμμουλιανή, η Ιερισσός, η Ουρανούπολη και η Ολυμπιάδα αναμένεται να απογειώσουν τη φήμη τους και να τονώσουν ιδιαίτερα «νεκρές» τουριστικές περιόδους, κυρίως τους πρώτους και τους τελευταίους μήνες της καλοκαιρινής περιόδου. Παραλίες και Παραθαλάσσιοι Χώροι, Γαστρονομία, Προγράμματα 55+ αλλά και Περιπατητικές Περιηγήσεις αποτελούν τα εργαλεία προώθησης, τα οποία ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού κατάφερε να δημιουργήσει αλλά και να ωριμάσει τα τελευταία χρόνια στην Ανατολική Χαλκιδική.
- Προώθηση ειδικών τουριστικών προϊόντων μέσω social media επιλεγμένων τουριστικών γραφείων – συνομιλητών του Π.Ο.Τ., προερχόμενων από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ελβετία, την Εσθονία, κλπ. Ορεινός όγκος, Πυργαδίκια, Ακτή Κομίτσα αλλά και παραθαλάσσια θέρετρα αναμένεται να προβάλουν τα φυσικά χαρακτηριστικά και τις υποδομές τους, μέσω ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων, που θα διοχετευθούν σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο. Πολιτιστικές και Προσκυνηματικές Περιηγήσεις, Ποδηλασίες, Οινικές Περιπλανήσεις και ειδικές μορφές τουρισμού αποτελούν μερικά από τα εργαλεία, τα οποία θα αποτελέσουν την κινητήριο προωθητική δύναμη.
Παράλληλα και μέσω του Δικτύου «Οι Πόλεις του Μεγαλέξανδρου» το πολιτιστικό τόξο «Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Άθωνας» αναμένεται να διοχετεύσει προνομιακά τουριστικά πακέτα διακοπών σε ομογενειακές οργανώσεις και ταξιδιωτικά γραφεία στην Αμερική και την Ολλανδία, ενεργοποιώντας το δοκιμασμένο πρόγραμμα με τίτλο «Διακοπές στην Πατρίδα», το οποίο απευθύνεται σε Έλληνες του εξωτερικού.
«Οι πολυπληθείς αποστολές στον κόσμο, οι οποίες πραγματοποιούνται με την ευκαιρία διεθνών τουριστικών εκθέσεων ή άλλων διοργανώσεων δε συνάδουν με το επαγγελματικό πρόσωπο του φορέα αλλά ούτε και με εκείνο των συνεργατών του. Κάτω από ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων, το οποίο απευθύνεται αυστηρά από επαγγελματίες σε επαγγελματίες, δίνουμε το στίγμα της διαφορετικότητας, φιλτράροντας ενέργειες, ώστε αυτές να αποδίδουν το μέγιστο δυνατό, ακόμη και όταν οι συγκυρίες δεν είναι με το μέρος μας» αναφέρει εκ νέου ο κ. Γερούκης.