Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ben Smith δήλωσε ότι η AirFrance-KLM θα προχωρήσει σε αναμόρφωση του στόλου της προκειμένου να μειώσει τα κόστη και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο αερομεταφορέαςπροχώρησε σε παραγγελία αεροσκαφών τύπου Airbus SE αξίας 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ανακοίνωσε την απόσυρση των A380 superjumbos.

Το γαλλικό σκέλος του ομίλου θα αγοράσει 60 αεροσκάφη A220, με στόχο την επιλογή επιπλέον 30, και δικαίωμα κτήσης σε επιπλέον 30 στο μέλλον. Σύμφωνα με δηλώσεις σηματοδοτείται  μία από τις μεγαλύτερες αγορές από πέρυσι που η Airbus εξαγοράστηκε από τη Bombardier Inc. Το διώροφο A380, βρίσκεται στα τελευταία χρόνια παραγωγής του, καθώς ύστερα από μείωση στις πωλήσεις θα καταργηθεί σταδιακά μέχρι το 2022.

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό επόμενο βήμα στον μετασχηματισμό της Air France και αυτή η εξέλιξη στον στόλο της Air France υπογραμμίζει την αποφασιστικότητα του ομίλου να επιτύχει ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αεροπορία“, ανέφερε ο Ben Smith ενώ εκθείασε  το αεροσκάφος για την απόδοση και την άνεσή του.

Ο Ben Smith, ο οποίος ανέλαβε τον Σεπτέμβριο, στρέφει την προσοχή του στις απαιτήσεις του στόλου που είχαν τεθεί σε αναμονή λόγω εργασιακών αναταραχών στην αεροπορική εταιρεία. Τα νέα, πιο αποδοτικά αεροσκάφη θα βοηθήσουν στη μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς αναδιαμορφώνονται οι δραστηριότητες των μικρών αποστάσεων του ομίλου ώστε να ανταποκριθεί στους ανταγωνιστές του υπόλοιπου δικτύου αλλά και στους ανταγωνιστές χαμηλού κόστους, συμπεριλαμβανομένης της Ryanair Holdings Plc.

Τα μοντέλα A220 θα αντικαταστήσουν 51 αεροσκάφη A318s και A319s με μέσο όρο ηλικίας σχεδόν 17 έτη, τα οποία εκτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των ενδοευρωπαϊκών πτήσεων της Air France όπως οι πτήσεις Παρίσι-Ρώμη και των εσωτερικών γραμμών όπου και τα τρένα μεγάλης ταχύτητας έχουν διεκδικήσει μεγάλο μέρος της αγοράς. Η παράδοση των αεροσκαφών αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2021.

Ο Smith έχει ήδη λάβει μέτρα για την ενίσχυση των περιθωρίων κέρδους κοντινών αποστάσεων με περικοπές στις υπηρεσίες χαμηλής απόδοσης. Το μοντέλο, το οποίο ήταν προηγουμένως η σειρά B της Bombardier, κατασκευάζεται στον Καναδά αλλά διατίθεται στην αγορά από την Airbus μετά την εξαγορά του προγράμματος που σχεδιάστηκε για να αναλάβει τη δική του οικογένεια αεριωθούμενων αεροσκαφών A320 και την Boeing Co 737.

Η Air France-KLM αναμένεται να παρουσιάσει μείωση στα λειτουργικά κέρδη, όταν δημοσιεύει τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, καθώς οι υψηλότερες τιμές των καυσίμων, οι ασθενέστερες οικονομίες και η μείωση των ναύλων στένεψαν τα περιθώρια κέρδους.

Ο Smith είχε αποφασίσει προηγουμένως να αναβαθμίσει τις καμπίνες των 10 A380 της εταιρείας, παρά την απόφαση να μην ανανεώσει μισθώσεις σε τρία από αυτά.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας