Ανακαινίζονται τα ξενοδοχεία Grand Hotel Palace και Mediterranean Palace του ομίλου The Luxury Hotels στην Θεσσαλονίκη, με στόχο την προσαρμογή στις διεθνείς τουριστικές προδιαγραφές εξελίξεις και τάσεις του μέλλοντος.
Πυλώνες του έργου είναι η οικολογική συνείδηση αφού χρησιμοποιούνται τεχνικές και υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, η αξιοποίηση της τεχνολογίας, η επένδυση και αγορές προϊόντων και υπηρεσιών από ελληνικές επιχειρήσεις και η συνεισφορά στο κοινωνικό σύνολο με δωρεές του εξοπλισμού σε κοινωφελή ιδρύματα.
Η εσωτερική διακόσμηση των χώρων θα ακολουθεί την αρχιτεκτονική οργάνωση των διαφορετικών λειτουργιών με το κατάλληλο ύφος ανά ενότητα (δωμάτια, συνεδριακοί χώροι, lobby υποδοχής, εστίαση) έχοντας όμως έναν κοινό παρονομαστή την πολυτέλεια.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το όραμα του Ομίλου εξελίσσεται σε τρεις φάσεις:
- Rebrand
- Renovate
- ReLux
Πιο αναλυτικά το 2017 πραγματοποιήθηκε η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας «Rebrand», ενώ παράλληλα στο Mediterranean Palace και από τον Ιούνιο του 2018 στο Grand Hotel Palace ξεκίνησε τριετές επενδυτικό πλάνο εκτεταμένων ανακαινίσεων και αναβαθμίσεων «Renovate», με στόχο τη δημιουργία μιας ξεχωριστής «ReLux» εμπειρίας για τους επισκέπτες.