Η ψηφιακή πραγματικότητα είναι ένα τεράστιο «κύμα» που στο διάβα του έχει βοηθήσει σε μέγιστο βαθμό τους χρήστες και τις επιχειρήσεις, θέτοντας νέα δεδομένα στον τρόπο με τον οποίο οργανώνονται, λειτουργούν, επικοινωνούν προβάλλουν τη μοναδικότητά τους, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν και τα στοιχεία που τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Πόσο έχει γίνει «κτήμα» των επιχειρήσεων εστίασης και τι σχεδιάζουν!
Όσοι λοιπόν προσαρμόζονται στη νέα εποχή, ετοιμάζονται να επωφεληθούν από τις θετικές συνέπειες που τη συνοδεύουν. Τι συμβαίνει όμως με τις επιχειρήσεις που δεν έχουν προετοιμαστεί επαρκώς; Εσείς αλήθεια σε ποιά από τις δύο κατηγορίες ανήκετε;
Χάρη στην «ξέφρενη» ανάπτυξη, τη σταδιακή ωρίμανση και την εν γένει διείσδυση της ψηφιακής διάστασης στις σύγχρονες επιχειρήσεις, –ειδικά σε όσες δραστηριοποιούνται στην εστιατορική σκηνή– τα δεδομένα του «παιχνιδιού» έχουν μεταβληθεί άρδην. Σήμερα, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου εξετάζουν εκ νέου τις επιλογές τους, αναζητώντας τα κατάλληλα άτομα με τα οποία θα ανταποκριθούν στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα που γίνεται όλο και πιο έντονη.
«Ποντάροντας» στο in-house ψηφιακό marketing
Πολλοί επαγγελματίες έχουν εγκαταλείψει τη λογική που ίσχυε μέχρι πρότινος και αφορούσε τη συνεργασία με εταιρείες και οργανωμένα γραφεία παροχής υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων. Αντιθέτως, υπάρχουν επαγγελματίες και υπηρεσίες που έχουν επιλέξει το digital marketing, μεταφέροντας τις σχετικές διαδικασίες in-house. Με τον τρόπο αυτό, αναζητούν επαγγελματίες του κλάδου με εξειδικευμένες γνώσεις, marketing attitude και ευρεία αντίληψη των social media προκειμένου να τους αναθέσουν τη διαμόρφωση και τη διαχείριση του σχετικού digital περιεχομένου.
Σε αυτήν την προσπάθεια, «σύμμαχοι» και «εργαλεία» θεωρούνται από βίντεο μέχρι GIFs και stop-motion animation, προκειμένου να δοθεί κατά το δυνατόν πιο «ζωντανό» και «εύπεπτο» περιεχόμενο, το οποίο πρακτικά θα αποδειχτεί αποτελεσματικό. Ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες και managers καταστημάτων εστίασης στρέφονται εντός των τειχών της ίδιας τους της επιχείρησης έτσι ώστε να δημιουργούν non-stop περιεχόμενο, με πάθος, αγάπη και μεράκι, με σαφώς πιο οικονομικό τρόπο. Δεν απαιτείται παρά το minimum κόστος για την απόκτηση εξειδικευμένου λογισμικού επεξεργασίας και διαμόρφωσης φωτογραφικού υλικού, καθώς επίσης και για μια –τουλάχιστον– αξιοπρεπή ημι-επαγγελματική φωτογραφική μηχανή με δυνατότητα λήψης βίντεο. Εάν φυσικά θέλετε να «εκτοξεύσετε» το τελικό αποτέλεσμα σε εντελώς επαγγελματικό επίπεδο που θα προσομοιάζει με αντίστοιχα projects από το εξωτερικό, τότε επενδύστε ένα ποσό για την απόκτηση ειδικών προβολέων και εν γένει φωτογραφικού φωτισμού.
Αυτά τα εργαλεία θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε ένα μίνι-φωτογραφικό στούντιο εντός των εγκαταστάσεών σας, εύκολα, γρήγορα και απλά. Προσέξτε μόνο να παραμείνετε… προσγειωμένοι, καθώς η συγκεκριμένη διαδικασία μπορεί να ξεφύγει από τον έλεγχο και την τσέπη σας!