Όσοι ταξιδεύουν με τη British Airways αντιμετωπίζουν ακυρώσεις και καθυστερήσεις μετά από σφάλμα στο σύστημα πληροφορικής του αερομεταφορέα.

Τουλάχιστον 81 πτήσεις ακυρώθηκαν στο αεροδρόμιο Heathrow, 10 ακυρώσεις στο αεροδρόμιο του Gatwick και πάνω από 200  άλλες πτήσεις έχουν μεγάλη καθυστέρηση.

Η British Airways δήλωσε ότι για την ώρα θα επιστρέψει σε χειροκίνητα συστήματα για το check-in στα αεροδρόμια.

Η Εταιρία ζήτησε συγγνώμη για τη ταλαιπωρία και ανέφερε ότι οι πελάτες σε κοντινά δρομολόγια από Heathrow, Gatwick και LondonCity μπορούν να κάνουν κράτηση για άλλη μέρα δηλώνοντας επίσης πώς “Ορισμένες πτήσεις συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά, αλλά συμβουλεύουμε τους πελάτες να ελέγξουν την ιστοσελίδα ba.com για τις τελευταίες πληροφορίες πτήσης πριν έρθουν στο αεροδρόμιο“, προσθέτοντας ότι οι επιβάτες πρέπει να επιτρέψουν επιπλέον χρόνο.

Η αεροπορική εταιρεία ανήγγειλε ότι το ζήτημα δεν ήταν καθολικό, αλλά ένα πρόβλημα με δύο χωριστά συστήματα, το ένα που αφορά το online check in, και το άλλο που αφορά τις αναχωρήσεις πτήσεων.

Σύμφωνα με την επίσημη αναγγελία, τα ζητήματα επηρεάζουν τις πτήσεις στο συνολικό δίκτυο της εταιρίας αλλά δεν αφορούν κάθε αεροδρόμιο. Οι ταξιδιώτες εκφράζουν την απογοήτευσή τους στα κοινωνικά μέσα με πληθώρα αναφορών για καθυστερήσεις και κόστος σε χρόνο και χρήματα που έχουν υποστεί οι επιβάτες από ακυρώσεις και καθυστερήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας