Η κα. Σίσσυ Αγγελοπούλου Υπεύθυνη του Προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» του ΞΕΕ, μίλησε αποκλειστικά στο TourMarket για την πορεία του project.
Το «Ελληνικό Πρωϊνό» εισέρχεται στις καρδιές και την λογική ολοένα και περισσότερων ξενοδόχων!
Σε απόλυτα θετικούς ρυθμούς κινείται η παρουσία του «Ελληνικού Πρωϊνού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος (ΞΕΕ) στα πλαίσια της έκθεσης HORECA 2019, όπως τόνισε η Σίσσυ Αγγελοπούλου.
«Το περίπτερο μας μέχρι τώρα έχει γνωρίσει σημαντική επιτυχία σε αυτές τις 3 ημέρες διεξαγωγής της έκθεσης, καθώς έχουμε υποδεχτεί εντυπωσιακά μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου, αλλά και διεθνή μέσα ενημέρωσης. Φέτος, έχουμε επιχειρήσει ένα διαφορετικό στήσιμο που κινείται στην λογική μιας περισσότερο “τακτοποιημένης” γευστικής παρουσίας της χώρας μας, αποφεύγοντας να περιστραφούμε αποκλειστικά γύρω από συγκεκριμένες περιοχές. Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε τον εντυπωσιακό πλούτο και ποικιλία σε γεύσεις, αρώματα και πρώτες ύλες που διαθέτει η πατρίδα μας. Όπως μας αναφέρουν οι ίδιοι οι ξενοδόχοι κατ’ αυτό τον τρόπο μπορούν να σχηματίσουν μια περισσότερο σφαιρική άποψη και να λάβουν πολλαπλάσια δημιουργικά ερεθίσματα, τα οποία θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν και στις δικές τους επιχειρήσεις».
Διαρκώς μεγαλύτερος βαθμός αποδοχής από τους επαγγελματίες
Το “Ελληνικό Πρωινό”, είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, το οποίο εδώ και 9 χρόνια, καταγράφει τα τοπικά προϊόντα και παραδοσιακές συνταγές, υλοποιώντας παράλληλα μια εκστρατεία ενημέρωσης ξενοδόχων και παραγωγών. Σκοπός του «Ελληνικού Πρωϊνού» είναι να αποτελέσει ένα μοναδικό βιώσιμο γαστρονομικό προϊόν πολιτισμικού ενδιαφέροντος, που συνδέει τον γαστρονομικό πολιτισμό της χώρας μας, με την εμπειρία του επισκέπτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Ποιος, όμως, είναι ο βαθμός αποδοχής του από τους ξενοδόχους της πατρίδος μας; Σύμφωνα με την κυρία Αγγελοπούλου: «Έχουμε διαπιστώσει πως εδώ και εννέα χρόνια που προσπαθούμε να “σερβίρουμε” το Ελληνικό Πρωινό ως μια οργανωμένη προσπάθεια από μέρος του ΞΕΕ, το ρεύμα αποδοχής που συγκεντρώνει κινείται διαρκώς ανοδικά. Ολοένα και περισσότεροι ξενοδόχοι αντιλαμβάνονται την αξία που μπορούν να προσδώσουν στο παρεχόμενο τουριστικό προϊόν τους με την προσθήκη μιας ποιοτικής όσο και γευστικής… πινελιάς στην λογική του πρωϊνού. Κι αυτό, καθώς η πλειοψηφία των πελατών τους αναζητούν να γευτούν το διαφορετικό, το αυθεντικό, το τοπικό, που κινείται πέρα από τις συνηθισμένες, κλασικές όσο και ξεπερασμένες επιλογές που βρίσκουν σε ξενοδοχεία ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας σε ολόκληρη την γη. Για παράδειγμα, ένας τραχανάς, μια σούπα οσπρίων ή το φαγόπυρο, αποτελούν μια άκρως γευστική πρόταση, με έντονα στοιχεία εντοπιότητας και παράδοσης, η οποία σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει σε κάτι από διεθνείς προτάσεις. Κάθε άλλο, θα έλεγα! Ταυτόχρονα, υπάρχει απευθείας σύνδεση μεταξύ του παραγωγικού τομέα της χώρας μας με την ξενοδοχεία και τον τουρισμό ευρύτερα, επιτρέποντας την ανάδειξη του εύρους, της ποιότητας και της ποικιλίας της ελληνικής γης!».
Επόμενη στάση, Βερολίνο!
Στα πλαίσια της οργανωμένης προσπάθειας που καταβάλει το πρόγραμμα του «Ελληνικού Πρωϊνού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος για την περαιτέρω εξωστρέφειά του, συγκαταλέγεται και η παρουσία του στο ελληνικό περίπτερο της διεθνούς έκθεσης ITB στο Βερολίνο, όπου σύμφωνα με την κυρία Αγγελοπούλου: «Θα επιχειρήσουμε να κεράσουμε με γεύσεις και αρώματα ελληνικού πρωϊνού όσους συμμετάσχουν ή επισκεφτούν την έκθεση κατά το πενθήμερο 6 – 10 Μαρτίου. Καθώς πρόκειται για ένα από τα κορυφαία τουριστικά event σε διεθνές επίπεδο, φιλοδοξούμε να κερδίσουμε τις εντυπώσεις και να αφήσουμε μια ευχάριστη γευστική ανάμνηση σε όσους επιλέξουν τις συνταγές, τις ιδέες, την καινοτομία, την φρεσκάδα, την γαστριμαργική αρτιότητα και τις πρώτες ύλες του ελληνικού πρωϊνού!».