Αυτές είναι οι προτάσεις της ΝΔ για τον θαλάσσιο τουρισμό

Αυτές είναι οι προτάσεις της ΝΔ για τον θαλάσσιο τουρισμόΠαρουσιάστηκαν οι προτάσεις της ΝΔ για το θαλάσσιο Τουρισμό σε ημερίδα που διοργάνωσε ο Τομέας Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας με θέμα: «Κρουαζιέρα – Θαλάσσιος Τουρισμός – Λιμενική Πολιτική: Προτάσεις για την επόμενη μέρα», στο Ναυτικό Όμιλο στον Πειραιά.

Ο Τομεάρχης Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, στην ομιλία του, παρουσίασε τις προγραμματικές προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θεώρησε και θεωρεί ότι ο τουρισμός μπορεί να κινείται με τον αυτόματο πιλότο. Ο αυτόματος πιλότος, όμως, ρίχνει την κρουαζιέρα στα βράχια. Το 2017 υπήρξε πτώση στην κρουαζιέρα της τάξης του 20%.

Οι προτάσεις αναλυτικά είναι:

  1. Μετατροπή της Ελλάδας σε hub της Ανατολικής Μεσογείου για την κρουαζιέρα με έξι (6) μεγάλα λιμάνια home ports (Πειραιάς, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Ρόδος, Κατάκολο, Λαύριο).
  2. Αναβάθμιση του δικτύου των αερομεταφορών στη χώρα μας για να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα των home ports.
  3. Άρση των αντικινήτρων για την κρουαζιέρα. Η Ελλάδα θα πάρει πρωτοβουλία για ένα νέο ενδοκοινοτικό πλαίσιο φορολόγησης για την κρουαζιέρα.
  4. Παραχώρηση, με μακροχρόνιες συμβάσεις, σε εταιρείες κρουαζιέρας, λιμενικών εγκαταστάσεων για να αναβαθμιστούν και οι υποδομές αλλά και οι υπηρεσίες στην κρουαζιέρα.
  5. Ενίσχυση του προσωπικού και των ηλεκτρονικών υποδομών των προξενείων μας στις χώρες εκτός Σένγκεν, για να διευκολυνθεί η διαδικασία παροχής βίζας και να τερματιστεί το σημερινό καθεστώς ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων.
  6. Αναβάθμιση του ρόλου της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, η οποία θα πρέπει να μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις στην κατεύθυνση της διαμόρφωσης και της εφαρμογής μιας ολοκληρωμένης πολιτικής ενίσχυσης της κρουαζιέρας.
  7. Δημιουργία σύγχρονου φορέα προβολής και προώθησης της κρουαζιέρας σε ελληνικούς προορισμούς, με συνεργασία της Πολιτείας και του ΣΕΠΕ.
  8. Άνοιγμα σε νέες αγορές όπως η Κινεζική Αγορά με την αξιοποίηση της παρουσίας της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, των επενδύσεων που πραγματοποιεί στις υποδομές κρουαζιέρας αλλά, κυρίως, με την αξιοποίηση της δυναμικής τάσης που παρουσιάζει η Κινεζική Τουριστική Αγορά.
  9. Ενίσχυση και επένδυση σε νέα τουριστικά προϊόντα που συνδέονται με την κρουαζιέρα, όπως το «Cruise & Stay» και το «Short Cruising».

Η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων σε νησιά που αποτελούν προορισμούς κρουαζιέρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας