Σε μια διττή κίνηση υψηλού συμβολισμού, αλλά και πρακτικής σημασίας, προχώρησε ο Γαλλικός ξενοδοχειακός κολοσσός Accor, σε αγαστή συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των επιμέρους ξενοδοχείων της αλυσίδας και τις Αρχές.
Σε πρώτο βαθμό, η Accor δημιούργησε και λειτουργεί ένα τηλεφωνικό help desk αποκλειστικά για την κατάσταση έκτακτης ανάγκης του κορoνοϊού (Coronavirus Emergency Desk Accor – CEDA), προκειμένου να συγκεντρώσει κεντρικά τις ανάγκες και ταυτόχρονα να παράσχει φιλοξενία σε ολόκληρη τη Γαλλία τόσο για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την αντιμετώπιση της πανδημίας, όσο και για άστεγους.
Μέχρι στιγμής, περισσότερα από 40 ξενοδοχεία της αλυσίδας (υπό τα ποικίλα brand της Accor, όπως λ.χ. hotelF1, ibis budget, ibis, ibis styles, Mercure και Novotel) συνδράμουν της σχετικής πρωτοβουλίας, παρέχοντας από 1.000 έως και 2.000 κλίνες.
«Υποδεχόμενοι, προστατεύοντας και φροντίζοντας τους επισκέπτες μας, βρίσκεται στο επίκεντρο της απασχόλησής μας. Οφείλω να ομολογήσω πως η αφοσίωση των ιδιοκτητών, αλλά και των ομάδων που συνδράμουν και συγκροτούν τους χώρους φιλοξενίας μας κατά τη διάρκεια αυτών των έντονα απαιτητικών καιρών, είναι μοναδική! Κάνουμε δε, ότι μπορεί να περάσει από το χέρι μας ώστε να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις φιλοξενίας και διαμονής με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Καθώς η Γαλλία βρίσκεται σε έναν ιδιότυπο πόλεμο για την καταπολέμηση της πανδημίας και την αποτροπή μιας ευρύτερης υγειονομικής κρίσης, η Accor στέκεται στο πλευρό όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της «μάχης», καθώς επίσης και όσων πρέπει να προστατευτούν», σημείωσε σχετικά ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Accor Group.
Υπενθυμίζεται πως η Accor λειτουργεί 5.000 ξενοδοχεία, resorts και εν γένει κατοικίες σε περισσότερους από 110 προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, καλύπτοντας ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα πελατών που κινούνται από το luxury μέχρι το economy.