Φέτος, το ibis, το πιο γνωστό οικονομικά προσιτό ξενοδοχειακό brand, γιορτάζει την 50ή επέτειό του. Το ibis ιδρύθηκε το 1974 με με τρεις βασικές υποσχέσεις: προσιτή τιμή, καινοτομία και ποιότητα. Εκδημοκρατίζοντας τα ταξίδια και τη φιλοξενία, ήταν το πρώτο ξενοδοχειακό brand στην Ευρώπη που έκανε προσιτή σε όλους μια υψηλής ποιότητας, άνετη διαμονή. Η ibis έχει εκδημοκρατίσει τα ταξίδια εδώ και 50 χρόνια και σήμερα είναι το κορυφαίο παγκοσμίως economy ξενοδοχειακό brand, με περισσότερες από 2.500 τοποθεσίες σε 79 χώρες και στα τρία brands: ibis, ibis Styles και ibis budget. Με ένα pipeline με περισσότερα από 320 ξενοδοχεία, η ibis θα συνεχίσει να επεκτείνει την παρουσία της σε νέες αγορές το 2024 κι έπειτα. Στην 50η επέτειό της εγκαινιάζει ένα νέο ξενοδοχείο στην 80η χώρα στην οποία έχει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους, με το άνοιγμα του ibis Styles Reykjavik Muli στην Ισλανδία.
Σε αναγνώριση των 50 ετών ηγεσίας στην αγορά και φιλοξενίας για όλους, φέτος η ibis θα λανσάρει ένα νέο brand culture πρόγραμμα, μια παγκόσμια εκστρατεία πρεσβευτών εργαζομένων και μια νέα brand καμπάνια, ενισχύοντας τις ιδρυτικές αρχές του brand.
“Το ibis είναι πραγματικά ένα ισχυρό brand. Γνωστό σε όλο τον κόσμο, το ibis εκδημοκράτισε τα ταξίδια, κάνοντας εφικτές για όλους -ανεξαρτήτως προϋπολογισμού- τις ποιοτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες“, δήλωσε η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor. “Η 50ή επέτειος του ibis δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, είναι η απόδειξη πέντε δεκαετιών ακλόνητης αφοσίωσης για να γίνει το ταξίδι εφικτό, προσφέροντας προσεγμένη φιλοξενία σε όλους και την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση του brand στο economy segment. Φέτος γιορτάζουμε περήφανα την επέτειό μας και τους ανθρώπους και τις κοινότητες που έμειναν μαζί μας και μεγάλωσαν μαζί μας. Για 50 χρόνια καλωσορίζουμε και αναπτύσσουμε τους ανθρώπους μας, δίνοντάς τους τις βάσεις για την αριστεία στη φιλοξενία, τροφοδοτώντας τις δεξιότητες και το πάθος τους. Τα brands ibis είναι η αφετηρία από την οποία οι άνθρωποι ξεκινούν την καριέρα τους και από όπου αρχίζουν να ταξιδεύουν. Οι άνθρωποι ξεκινούν και μένουν με το ibis. Αυτό ισχύει για 50 χρόνια και θα παραμείνει για τα επόμενα 50 γιατί γνωρίζουμε ότι το ibis είναι ένα σπάνιο στολίδι και οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά“.
Το πρώτο economy ξενοδοχειακό brand της Ευρώπης, άνοιξε τις πύλες του για πρώτη φορά στο Μπορντό το 1974. Από τότε, η εντυπωσιακά γρήγορη ανάπτυξη του brand στην Ευρώπη και στη συνέχεια παγκοσμίως, απέδειξε ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να εξυπηρετούν τους επισκέπτες τους με τυποποιημένη ποιότητα, εξαιρετικό σχεδιασμό, συνέπεια και αξιοπιστία, σε προσιτή τιμή. Καλωσορίζοντας όλους τους ταξιδιώτες, η ibis πρωτοστάτησε στο να κάνει μια άνετη και ποιοτική διαμονή προσιτή σε όλους, ενισχύοντας αυτή την υπόσχεση με το λανσάρισμα του καινοτόμου Sweet BedTM, το οποίο βρίσκουμε σήμερα σε όλα τα ibis παγκοσμίως. Το δίκτυο ibis αναπτύχθηκε με γρήγορους ρυθμούς ως πρωτοπόρος της τυποποίησης, φέρνοντας επανάσταση στα διεθνή ταξίδια διασφαλίζοντας ότι οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να απολαμβάνουν τη διαβεβαίωση της εξοικείωσης σε κάθε νέο προορισμό.