Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 255% κατέγραψε το 2022 η Delivery Hero Dmart Greece, που αναπτύσσει το online super market efood market. Aναλυτικότερα, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2022, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 18,3 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 255,76% σε σχέση με τα 5,1 εκατ. ευρώ του 2021. Την ίδια στιγμή, όμως, τα έξοδά για «αγορές εμπορευμάτων και υλικών» ξεπέρασαν τα 16,2 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 253,40% σε σχέση με τα 4,6 εκατ. ευρώ του 2021. Τα «Λοιπά έξοδα και ζημίες» ανήλθαν σε 9,7 εκατ. ευρώ γνωρίζοντας άνοδος 150,38% συγκριτικά με τα 3,8 εκατ. ευρώ του 2021, ενώ οι αμοιβές υπηρεσιών delivery αυξήθηκαν κατά 119,38% και ανήλθαν σε 5,7 εκατ. ευρώ από 2,59 εκατ. ευρώ το 2021. Επίσης τα «Λοιπά λειτουργικά έξοδα» ήταν 3,96 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 214,82% σε σχέση με τα 1,26 εκατ. ευρώ του 2021. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα η εταιρεία να διευρύνει τις ζημιές της κατά 143,38% από τα 3,3 εκατ. ερώ στα 8,1 εκατ. ευρώ

Τριπλάσιες παραγγελίες το 2022

Όπως έχει ανακοινωθεί, το efood market αποτέλεσε για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, το 2022, καθώς καταγράφηκε τριπλασιασμός των παραγγελιών σε σχέση με το 2021. Η σημαντική αυτή ανάπτυξη οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, που έδιεξαν μια σαφή τάση προτίμησης των ηλεκτρονικών καναλιών για αγορές super market και μικρής λιανικής. Δεν είναι τυχαίο πως το efood market κατέγραψε -πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών- σημαντική αύξηση και στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%, στοιχείο που αποτυπώνει σε σημαντικό βαθμό την προοδευτική μετατροπή της αγοραστικής τους συμπεριφοράς. Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής (καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ) ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε βασικές ή συμπληρωματικές αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών. Επίσης δεν γίνεται να μην αναφερθεί και η ίδια η εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η συγχώνευση με την ΙΝΚΑΤ

Αξίζει να σημειωθεί πως η Delivery Hero Dmart Greece αποφάσισε να προχωρήσει σε συγχώνευση με την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «INKAT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ» απορροφώντας την.

Yπενθυμίζεται πως η Delivery Hero SE, μητρική τόσο του efood market όσο και του efood, ολοκλήρωσε την 1η Ιουλίου 2022 την εξαγορά των εταιρειών Άλφα Διανομές ΑE, ΙΝΚΑΤ ΑE, delivery.gr IKE και e-table IKE του ομίλου Μούχαλη. Η συμφωνία ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2021 και έλαβε στο μεταξύ την ομόφωνη έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την υλοποίησή της με βάση δεσμεύσεις που υπέβαλε η Delivery Hero. Με την εξαγορά αυτή η Delivery Hero και το efood επέκτειναν τις δραστηριότητές τους στον κλάδο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα, διευρύνοντας ταυτόχρονα το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρουν στους πελάτες τους. Η ΙΝΚΑΤ Α.Ε. είχε πολυετή δραστηριότητα στην ελληνική αγορά, διαθέτοντας στελέχη με σημαντική πείρα και ένα εκτενές δίκτυο ιδιόκτητων και συνεργαζόμενων καταστημάτων (περίπτερα, mini markets, ψιλικά, convenience stores) .

Από το 2020, το efood, θυγατρική εταιρεία της Delivery Hero στην Ελλάδα, είχε ήδη εγκαινιάσει τη συνεργασία της με την ΙΝΚΑΤ για τη διανομή προϊόντων λιανικής από την υπηρεσία efood market. Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, οι επιχειρησιακές διαδικασίες και το στελεχικό δυναμικό των εταιρειών του Ομίλου Μούχαλη ενσωματώθηκαν στο efood, ενισχύοντας τη στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας και την επέκταση της υπηρεσίας διανομής ειδών σούπερ μάρκετ,, Παράλληλα, ως μέρος του στρατηγικού σχεδίου της σύμπραξης των δύο εταιρειών, είχε ανακοινωθεί πως θα επεκταθεί το δίκτυο λιανικής των convenience stores (Kiosky΄s) και συνεργαζόμενων καταστημάτων του Ομίλου Μούχαλη, τόσο σε επίπεδο αριθμού σημείων πώλησης όσο και γεωγραφικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας