Τρεις μεγάλοι όμιλοι online τουριστικών γραφείων (ΟΤΑ), με brand όπως τα eDreams, Opodo, GotoGate και Kiwi.com, δεσμεύθηκαν ότι σε περίπτωση ακύρωσης μιας πτήσης, θα κάνουν επιστροφή χρημάτων σε πελάτες τους που έχουν αγοράσει αποκλειστικά υπηρεσίες πτήσης, εντός επτά ημερών αφού λάβουν τα χρηματικά ποσά πίσω από την αεροπορική εταιρία.

Οι δεσμεύσεις αυτές έρχονται μετά τις συζητήσεις που διεξήχθησαν μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, των εθνικών αρχών καταναλωτή και των τριών ομίλων Edreams Odigeo, Etraveli Group και Kiwi.com.

Όπως προβλέπεται στη νομοθεσία της ΕΕ περί δικαιωμάτων επιβατών, οι αεροπορικές εταιρίες υποχρεούνται να επιστρέφουν τα χρήματα του αεροπορικού εισιτηρίου εντός επτά ημερών από την αίτηση του ταξιδιώτη για αποζημίωση, έπειτα από ακύρωση μιας πτήσης. Ωστόσο, η ΕΕ επιδίωξε να ξεκαθαρίσει και να ενισχύσει τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση αποζημίωσης κατά την οποία τα αεροπορικά εισιτήρια είχαν αγοραστεί από μεσάζοντα, όπως είναι τα ΟΤΑ.

Η Επιτροπή ανέφερε ότι η συμφωνία θα πρέπει να διασφαλίζει ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών, που αποτελεί το σύνολο των ημερών για την επιστροφή των χρημάτων από τις αεροπορικές εταιρίες (έως επτά ημέρες) και από τα ΟΤΑ (έως επτά ημέρες). Το βήμα αυτό, ανέφερε η Επιτροπή, συμβάλλει σε ένα πιο δίκαιο πεδίο δραστηριότητας στη βιομηχανία των αερομεταφορών.

Η Επιτροπή σημειώνει ότι το νέο αυτό βήμα ολοκληρώνει τις συζητήσεις που διεξήχθησαν με 16 μεγάλους ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι οποίοι στο σύνολό τους δεσμεύθηκαν να σεβαστούν το όριο των επτά ημερών για την επιστροφή των χρημάτων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας