Ο υβριδικός τρόπος εργασίας που υιοθετήθηκε τα δύο τελευταία χρόνια επέτρεψε σε πλήθος εργαζομένων να γίνουν «νομάδες» και να εργάζονται από όποιο μέρος του κόσμου επιθυμούν. Αυτός ο νέος τρόπος ζωής που αναδύεται, καλεί ταυτόχρονα και τις ξενοδοχειακές μονάδες να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στις νέες τάσεις υιοθετώντας αυτόν τον υβριδικό τρόπο εργασίας, ειδικά στην Ελλάδα, τη χώρα στην καρδιά της οποίας βρίσκεται ο τουρισμός.
Στις ανάγκες αυτού του νέου τρόπου ζωής έδωσε απάντηση η Praktiker, μέλος του ΣΕΤΕ από το 2018, στην έκθεση Xenia, με την b2b υπηρεσία της. Με concept “Be hybrid by Praktiker“, στο περίπτερό της παρουσιάστηκαν αμέτρητες επιλογές, ιδέες και προϊόντα. Εκεί βρέθηκαν και οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Praktiker b2b υπηρεσίας, για προσωπική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Μέσα από την Praktiker και με τη βοήθεια των συμβούλων της συστήθηκαν στο κοινό οι νέες τάσεις της εποχής, όπως το “workation“, ένας συνδυασμός δουλειάς με διακοπές, καθώς και νέες ιδέες και λύσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν μέσα από σύγχρονα και καινοτόμα installations.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Praktiker είχαν τη ευκαιρία να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα γίνουν η έμπνευση για την αναβάθμιση κάθε ξενοδοχειακού χώρου, σύμφωνα με τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών. Διακόσμηση, αρχιτεκτονική μελέτη, διαμόρφωση εσωτερικών χώρων. Προϊοντικές λύσεις με μοντέρνα αισθητική στησίματος φωτισμού, δόμησης, ξεχωριστά είδη υγιεινής και έπιπλα που συνδυάζουν περισσότερες από μία λύσεις. Προτάσεις διακόσμησης του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού χώρου, διακοσμητικές ιδέες με επίκεντρό τους τα φυτά, για κάθε χώρο. Στο περίπτερο της Praktiker παρουσιάστηκαν όλες οι καινοτόμες λύσεις για κάθε επιχείρηση αλλά και μία μεγάλη γκάμα από πολυμορφικά προϊόντα που μπορούν να μεταμορφώσουν κάθε γωνιά σε άνετο και πρακτικό χώρο εργασίας.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του τριημέρου της έκθεσης, στο περίπτερο της Praktiker έδωσε το παρών και η Vitex, η οποία παρείχε στους επισκέπτες τη δυνατότητα συμμετοχής σε ένα μοναδικό hybrid activation, μέσω του οποίου είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν live ποια χρώματα τους ταιριάζουν από τη χρωματική παλέτα της Vitex, «βλέποντας τα χρώματα αυτά να ζωντανεύουν σε πραγματικό χώρο».