Οι Lufthansa, SWISS και Austrian Airlines ανακοίνωσαν πως από την άνοιξη του 2021, οι επιβάτες σε δρομολόγια μικρών και μεσαίων αποστάσεων θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν γεύματα και ροφήματα, κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου θα προσφέρουν διαφορετικές επιλογές γευμάτων και ποτών, ορισμένες από τις οποίες θα έχουν τοπικό χαρακτήρα. Το επίκεντρο σε όλες τις αεροπορικές θα είναι τα φρέσκα προϊόντα και σε μία επιλογή σνακ, ενώ τα δωρεάν σνακ που διατίθενται έως σήμερα θα σταματήσουν να προσφέρονται.
Πρότυπα αυστηρών προδιαγραφών θα εφαρμόζονται από την επιλογή έως την προετοιμασία και τη διανομή προϊόντων. Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου αναμένεται να επενδύσουν περισσότερο στη βιωσιμότητα επιλέγοντας προϊόντα και συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον και μειώνοντας τη σπατάλη τροφίμων μέσω της περισσότερο εξατομικευμένης παραγωγής.
«Οι επιλογές των σνακ που προσφέρουμε στους επιβάτες της Economy Class δεν ανταποκρίνονται πάντα στις προσδοκίες τους», εξηγεί η Christina Foerster, Μέλος του Δ.Σ. του Ομίλου Lufthansa και υπεύθυνη για το Customer, IT & Corporate Responsibility. «Η νέα υπηρεσία σχεδιάστηκε βάσει των σχολίων που έχουμε λάβει από τους επιβάτες μας. Δίνοντας τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων υψηλής ποιότητας, οι επιβάτες μας θα είναι σε θέση να επιλέγουν οι ίδιοι τα γεύματα και τα ροφήματα που θέλουν να απολαύσουν στο ταξίδι τους».
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σταδιακά από την άνοιξη του 2021: Η πρώτη εταιρεία που θα το εφαρμόσει θα είναι η Austrian Airlines, ακολουθούμενη από τη SWISS και τη Lufthansa. Τα ακριβή προϊόντα που θα προσφέρονται θα ανακοινωθούν από τις αεροπορικές εταιρείες τους επόμενους μήνες.