Σημαντικές διαφορές μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι άνδρες και οι γυναίκες αντιλαμβάνονται την έννοια της ασφάλειας ενόψει ενός επικείμενου ταξιδιού, αποκαλύπτονται με βάση έρευνα που διενήργησε η Berkshire Hathaway Travel Protection (BHTP) και η οποία διεξήχθη σε χρονικό διάστημα αρκετών μηνών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η μελέτη κατέδειξε ότι οι γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό από τους άνδρες να ακολουθούν τις υγειονομικές προφυλάξεις που συστήνουν τα Κέντρα Ελέγχου Νοσημάτων ανά την υφήλιο, κατά την διάρκεια των ταξιδιών τους. Συγκεκριμένα, σχεδόν το 60% των γυναικών δήλωσαν ότι πλένουν τα χέρια τους ή χρησιμοποιούν περισσότερο απολυμαντικό χεριών, καθώς και ότι καταφεύγουν στην χρήση προστατευτικής μάσκας προσώπου ή άλλο εν γένει προστατευτικό εξοπλισμό. Το ίδιο ποσοστό στους άνδρες δεν ξεπερνά το 39%.
Οι άνδρες είχαν επίσης περισσότερες από δύο φορές περισσότερες πιθανότητες να ρισκάρουν ενώ ταξιδεύουν. Για την ακρίβεια, το 48% των ανδρών έναντι του 20% των γυναικών ήταν πρόθυμοι να αναλάβουν κινδύνους. Ωστόσο, οι άντρες εμφανίζονται πιο «ευάλωτοι» έναντι των γυναικών να δηλώσουν πως θα επηρεάζονταν σε ότι αφορά τα ταξιδιωτικά τους σχέδια στο άκουσμα ειδήσεων σχετικά με την εκδήλωση ασθενειών, πανδημικών ή βίαιων φαινομένων κ.ο.κ. στον επιλεγμένο προορισμό τους.
Όσον αφορά την ταξιδιωτική ασφάλιση, οι γυναίκες ανέφεραν ότι επέλεγαν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση σε σημαντικά χαμηλότερα μεγέθη έναντι των ανδρών κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους. Μάλιστα, εκτιμάται πως θα είναι, επίσης, λιγότερο δραστήριες στον εν λόγω τομέα και κατά το ερχόμενο έτος. Ωστόσο, το 38% των γυναικών δήλωσαν ότι πραγματοποίησαν την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης εξαιτίας της φοβίας τους απέναντι σε ασθένειες και εν γένει επιδημίες, σε σύγκριση με μόλις το 24% των ανδρών.
Τέλος, σε επίπεδο περιεχομένου, οι γυναίκες αγόρασαν ταξιδιωτική ασφάλιση προκειμένου να είναι καλυμμένες απέναντι σε τυχόν καθυστερήσεις ή ακόμη και ακυρώσεις πτήσεων, ενώ από την άλλη πλευρά, οι άντρες αγόρασαν ασφάλιστρο επειδή η ασφάλιση εκ προοιμίου τους φαντάζει ως έναν τρόπο εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων.