e – κρατήσεις Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι αδυσώπητος, σκληρός και δίχως έλεος! Online Travel Agencies, Tour Operators, μικρότερες πλατφόρμες, ακόμα κι ιστοσελίδες των ίδιων των ξενοδοχείων διαγωνίζονται, για να προσελκύσουν τους περισσότερους δυνατόν χρήστες. Σε αυτή τους την προσπάθεια, πολύτιμη είναι η συμβολή των κατάλληλων εργαλείων, που με τη σειρά τους μπορούν να μεγιστοποιήσουν την ψηφιακή «ορατότητα» μιας τουριστικής επιχείρησης.

Πώς θα ξεχωρίσετε & επικρατήσετε

e – κρατήσειςΜέσα στον αχανή κόσμο του διαδικτύου, το κατά το δυνατόν καλύτερο «πλασάρισμα» στις πλατφόρμες αναζήτησης κι η συχνότερη εμφάνιση ενός ξενοδοχείου προϋποθέτουν ξεχωριστές κινήσεις. Η μορφή που θα έχει μια ψηφιακή φόρμα κρατήσεων θεωρείται ως η αναγκαία βάση για μια επιτυχημένη στρατηγική. Διαθέτοντας τα κατάλληλα εργαλεία, γίνεται όλο και πιο εύκολο να χτίσει κανείς πάνω σε αυτή τη βάση και να φτάσει σε νέα ύψη, όσον αφορά τις online πωλήσεις.

Το μυστικό είναι να εντοπιστεί τι αναζητούν οι ταξιδιώτες και σε ποια στοιχεία ανταποκρίνονται θετικά, όταν αναζητούν ξενοδοχείο σε κάποια πλατφόρμα. Επιπλέον, χρήσιμο είναι να διασφαλιστεί ότι η ενασχόληση με την εν λόγω διαδικασία δεν περιπλέκει την όλη λειτουργία του ξενοδοχείου και δεν απαιτεί την αφιέρωση περισσότερου χρόνου και προσπάθειας από όσο πραγματικά χρειάζεται! Ένας τρόπος επίτευξης των ανωτέρω είναι η βελτίωση της συχνότητας εμφάνισης του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης, με τη βοήθεια των κριτικών και της βαθμολογίας που έχουν βάλει οι επισκέπτες.

Καλοδεχούμενες οι κριτικές του κοινού

Στη σημερινή εποχή, το να αποφεύγει κανείς τις κριτικές των πελατών μπορεί να αποβεί μοιραίο. Διότι η μεγάλη πλειονότητα των ταξιδιωτών που αναζητά κατάλυμα διαβάζει και λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις κριτικές άλλων τουριστών από τις περιοχές και τα ξενοδοχεία που έχουν διαμείνει. Έτσι, αν αποφασίσει μια επιχείρηση να μην ποστάρει κριτικές από πελάτες, ο χρήστης απλώς θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα της και θα πάει σε κάποια άλλη που περιλαμβάνει κριτικές. Η βεβαιότητα αυτή προκύπτει από έρευνες που δείχνουν ότι το 99% των επισκεπτών διαβάζει ενδελεχώς τις κριτικές, όταν ψάχνει ξενοδοχείο, και μάλιστα το 68% διαβάζει περισσότερες από έξι κριτικές. Αυτό δείχνει ότι η συγκεκριμένη απαίτηση των χρηστών είναι πολύ ισχυρή και δεν είναι σώφρον να αγνοηθεί. Κριτικές είναι καλό να υπάρχουν και στην ίδια την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, μαζί με όλες τις άλλες πληροφορίες που θα κάνουν εύκολη κι ευχάριστη την κράτηση από τον χρήστη.

Το 99% των υποψήφιων επισκεπτών διαβάζει ενδελεχώς τις κριτικές όταν ψάχνει ξενοδοχείο και μάλιστα το 68% διαβάζει περισσότερες από έξι κριτικές.

Η «ποιότητα» της πληροφορίας

Προχωρώντας στο επόμενο βήμα, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι ποιες κριτικές λειτουργούν καλύτερα και σε ποια ερεθίσματα ανταποκρίνονται καλύτερα οι χρήστες που αναζητούν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο μέσω διαδικτύου. Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζουμε είναι ότι τίποτα δεν διασφαλίζει την ποιότητα των πληροφοριών περισσότερο από τις πιστοποιημένες κι αληθείς κριτικές. Ας μην ξεχνάμε πως στο διαδίκτυο απευθυνόμαστε σε ένα αχανές πλήθος, όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του. Δεν παραγνωρίζουμε το ενδεχόμενο ότι σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να υπάρχει κακεντρέχεια ή δόλος, οι κριτικές να είναι άδικες κι αδικαιολόγητες. Έτσι, μια ξενοδοχειακή επιχείρηση μπορεί να χάσει σε αξιοπιστία. Οι κριτικές πρέπει να εμφανίζονται με τρόπο τέτοιο, που να εξασφαλίζεται και να διαφαίνεται η πιστότητά τους, κι οι προβολές που επιλέγονται να βασίζονται σε συλλογή στοιχείων με ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν!

e – κρατήσειςΣειρά μελετών έχει δείξει ότι οι τουρίστες προτιμούν τις κριτικές που είναι σύντομες και περιεκτικές. Η αμεσότητα εκτιμάται ιδιαιτέρως, καθώς οι περισσότεροι χρήστες δεν επιθυμούν να χάνουν πολύτιμο χρόνο, ψάχνοντας τη φήμη και τις ανέσεις που προσφέρουν τα καταλύματα. Απαιτούν μικρές κι εντός του θέματος αναφορές, για να εξάγουν συμπεράσματα στον μικρότερο δυνατό χρόνο, να αξιολογήσουν τις επιλογές και να κάνουν την κράτηση. Ιδίως στην περίπτωση της αναζήτησης μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας, όπου οι επιλογές ανάμεσα στα τουριστικά καταλύματα για έναν προορισμό μπορεί να είναι πολλές, είναι ακόμη περισσότερο αναγκαίο η online φήμη που εκπέμπει ένα ξενοδοχείο να μπορεί να γίνει αντιληπτή πολύ εύκολα. Να σημειωθεί πως για αυτά τα εγχειρήματα προσφέρονται από εταιρείες και διαδικτυακά εργαλεία, προκειμένου να διευκολύνεται η διαδικασία και να βελτιστοποιούνται τα αποτελέσματα. e – κρατήσεις

Οι προσωπικές απαιτήσεις

Το ζήτημα στο οποίο πρέπει να εστιάσουμε πιο προσεκτικά είναι το μέγεθος που περικλείει ο ψηφιακός κόσμος. Ταξιδιώτες αναζητούν ξενοδοχεία και προορισμούς από όλο τον πλανήτη κι όλοι ψάχνουν να καλύψουν τις προσωπικές τους ανάγκες και προσδοκίες κατά την αναζήτηση που πραγματοποιούν σε μια πλατφόρμα. Εδώ εισάγεται το χαρακτηριστικό της ικανοποίησης των προσωπικών απαιτήσεων. Η περιεκτική παρουσίαση από τα ξενοδοχεία των δομών, ανέσεων και παροχών και γενικότερα η ανταπόκριση σε ιδιαίτερες προτιμήσεις είναι σημαντική. Αυτό γιατί οι ψηφιακές πλατφόρμες, για να διευκολύνουν τη διαδικασία αναζήτησης και κράτησης, χρησιμοποιούν φίλτρα, με βάση τα στοιχεία που εισάγει ο χρήστης, και του εμφανίζουν τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα που καλύπτουν τις ανάγκες του. Όταν, λοιπόν, μια δομή φιλοξενίας εμφανίζεται να διαπρέπει στην κάλυψη προσωπικών αναγκών και προτιμήσεων, αυξάνει σημαντικά και τις πιθανότητες της κράτησης. e – κρατήσεις

Η πολύγλωσση εμφάνιση… πληρώνει!

e – κρατήσειςΜια άλλη λειτουργία -αυτονόητη ίσως αλλά οφείλουμε να την αναφέρουμε- είναι να προβάλλεται το ξενοδοχείο σε όσες το δυνατόν περισσότερες γλώσσες γίνεται. Το περιεχόμενο γίνεται πιο εύκολα και πιο γρήγορα κατανοητό από τους χρήστες κι αυξάνεται η πιθανότητα να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στη σελίδα. Με αυτό τον τρόπο, μπορεί να καλυφτεί και πιο εύκολα η επιθυμία του χρήστη για περισσότερες πληροφορίες και κριτικές και να αισθανθεί πως δεν χρειάζεται να ψάξει παραπέρα. Αυτή είναι μια πάγια και συμπαγής στρατηγική που ανεβάζει τις online κρατήσεις.

Προκειμένου τα προαναφερθέντα να γίνουν πράξη, είναι προφανές πως χρειάζεται η συνεργασία τόσο εντός του ξενοδοχείου, όσο κι εκτός, με ειδικούς στην τεχνολογία και το ψηφιακό marketing. Το στήσιμο μιας ιστοσελίδας, που πλέον χρειάζεται ξεχωριστή διαμόρφωση για υπολογιστές και κινητά, η χρήση των φίλτρων, η σωστή παρουσίαση και πολλά ακόμη απαιτούν γνώσεις που έρχονται με το ανάλογο κόστος. Πλέον, δεν συζητάμε για μια ακριβή δαπάνη, αλλά για μια επένδυση που σήμερα κρίνεται απαραίτητη, καθώς σε συντριπτικό ποσοστό αναμένεται πως θα αποδώσει σημαντικά κέρδη σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα. e – κρατήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας