marketing rules Social media, video, instastories, storytelling κ.ο.κ. Ποιες πλατφόρμες είναι αποδοτικές; Πώς θα γνωρίζουν οι επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας εάν ταιριάζουν στις δικές τους ιδιαιτερότητες, ικανοποιώντας τις ανάγκες και συνεισφέροντας δραστικά στην επίτευξη των στόχων τους; Απευθυνθήκαμε στην Marketing Greece που συμπυκνώνει γνώση, εξειδίκευση κι άκρως επιτυχημένο track record για πολύτιμα tips προς τους επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας.

Η σημασία του Hero content, ο στόχος του ψηφιακού αποτυπώματος και το «Instagrammability»

marketing rulesΣε μια εποχή που ο τουρισμός σημειώνει συνεχή ανάπτυξη, η παρουσία κι η εφαρμογή του destination marketing για τη διαχείριση και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος είναι απολύτως απαραίτητη. Με την πληροφορία να διαχέεται πολύ γρήγορα, την επαφή κι εν γένει επικοινωνία να εξελίσσεται εξίσου ταχύτατα, την εικόνα να επηρεάζει πολλές φορές την τελική απόφαση και τα διεθνή trends να αναδιαμορφώνουν την εικόνα της αγοράς διαρκώς, η ανάγκη για δομημένες δράσεις και καμπάνιες κρίνεται -τουλάχιστον- επιτακτική! Υπό αυτό το πρίσμα, η Marketing Greece, ανταποκρινόμενη στις ιδιαιτερότητες της αγοράς, βασίζει τη δραστηριότητά της σε 3 κύριους άξονες: Marketing Strategy – Digital Παρουσία – Content Marketing. marketing rules

Marketing Strategy: Το cornerstone της διαφοροποίησης!

Για να διαφοροποιηθεί ένας προορισμός έναντι του ανταγωνισμού, είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί η εκπόνηση marketing plan και να έχει σχεδιαστεί η στρατηγική. Είναι ένα βασικό βήμα που προσφέρει το πλεονέκτημα να εντοπιστούν τα USP’s (Unique Selling Points) του προορισμού, να οριστούν οι αγορές-στόχος και οι εν γένει επιδιώξεις σε επίπεδο marketing, να δημιουργηθεί η στρατηγική επικοινωνίας και να επιλεχθούν τα εργαλεία υλοποίησης της καμπάνιας. Όπως επισημαίνουν τα στελέχη της Marketing Greece, το στάδιο σχεδιασμού μιας καμπάνιας προϋποθέτει την εκπόνηση μιας εμπεριστατωμένης μελέτης, στη βάση πληροφοριακού υλικού, στοιχείων και καλών πρακτικών.marketing rulesΣύμφωνα με τα στελέχη της Marketing Greece, το μεγάλο «στοίχημα» στο destination marketing είναι να καταφέρει ο ενδιαφερόμενος να… μιλήσει στην ψυχή του επισκέπτη και να τον κάνει να θέλει να ζήσει κι αυτός την εμπειρία του προορισμού που προβάλλετα

Σύμφωνα με τα στελέχη της Marketing Greece, το μεγάλο «στοίχημα» στο destination marketing είναι να καταφέρει ο ενδιαφερόμενος να… μιλήσει στην ψυχή του επισκέπτη και να τον κάνει να θέλει να ζήσει κι αυτός την εμπειρία του προορισμού που προβάλλεται!

Μάλιστα, η Marketing Greece, μέσω του INSETE Intelligence, διαθέτει πρόσβαση σε μια ιδιαίτερα πλούσια όσο και αξιόπιστη βάση με ολοκληρωμένες κι έγκυρες έρευνες και δεδομένα, κάτι που αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο για τη δημιουργία και τον σχεδιασμό των καμπανιών. Εξίσου σημαντικό σε ολόκληρη τη διάρκεια εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού θεωρείται κι η δημιουργία του Χαρτοφυλακίου Εμπειριών & Προϊόντων. Συγκεκριμένα, οι εμπειρίες που θα προβληθούν, ώστε να δημιουργηθεί ένα story που με τη σειρά του θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του ταξιδιωτικού κοινού! Πρόκειται για τις εμπειρίες εκείνες που έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιούν τον προορισμό έναντι του ανταγωνισμού. Πρόκειται, δηλαδή, για την ανάδειξη κι αξιοποίηση μιας μοναδικής ανταγωνιστικής ταυτότητας. marketing rules

Digital παρουσία: Στοχευμένη, εμπνευσμένη, άμεση και πρωτότυπη!

Τόσο η έννοια όσο και το περιεχόμενο της επικοινωνίας στην τουριστική βιομηχανία θεωρούνται ιδιαίτερα απαιτητικά ζητήματα, καθώς λαμβάνουν χώρα, κυρίως, στο digital περιβάλλον, από το πρώτο στάδιο του travel cycle, μέχρι και την επιστροφή του επισκέπτη στη χώρα προέλευσής του. Με την προσφορά (σε προορισμούς) να είναι μεγάλη, και δεδομένου ότι έχει κανείς στη διάθεσή του λίγα δευτερόλεπτα, προκειμένου να «τραβήξει» το ενδιαφέρον του χρήστη, η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να είναι στοχευμένη, εμπνευσμένη, άρτια σε τεχνικό επίπεδο, άμεση κι όσο το δυνατόν πρωτότυπη!

Στόχος του ψηφιακού αποτυπώματος που δημιουργείται είναι να προκύπτουν οι συνθήκες εκείνες που θα πετυχαίνουν μεγαλύτερης διάρκειας επαφή με τον χρήστη, αξιοποιώντας την destination oriented επικοινωνία, μέσω φωτογραφιών, βίντεο και stories, καθώς και μέσα από τα νέα «touchpoints» (όπως Google Maps και YouTube ως search εργαλεία, Tripadvisor ως Social Medium κ.ά.), για εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στον προορισμό.

Content Marketing: Διαμορφώνει την εικόνα του προορισμού!

Το περιεχόμενο κι η ουσιαστική πληροφορία βρίσκονται στην κορυφή των διεθνών travel τάσεων κι η επένδυση σε αυτό είναι σίγουρα επιλογή στρατηγικής σημασίας για τη Marketing Greece. Σε αυτή τη λογική, η εταιρεία έχει επικεντρωθεί φέτος στο άμεσο, ανθρωποκεντρικό περιεχόμενο, με ξεκάθαρα μηνύματα, απευθύνοντας «πρόσκληση» και προσελκύοντας την προσοχή του χρήστη. Ο τρόπος επικοινωνίας είναι «φρέσκος» και «πρωτότυπος» κι αξιοποιεί τα πλέον σύγχρονα formats περιεχομένου, σύμφωνα με τις τάσεις του content marketing, και με κύριο στόχο να ενεργοποιήσει το συναίσθημα. marketing rules

Τα κείμενα χαρακτηρίζονται από φιλικό και προσωπικό tone of voice, αποσκοπώντας στην επίτευξη αμεσότητας με τον ίδιο τον χρήστη. Την ίδια στιγμή, σημαντική κρίνεται η προσφορά συγκεκριμένης όσο κι αξιόπιστης πληροφορίας στον χρήστη (λ.χ. Τι μπορώ να κάνω) με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να ιεραρχεί τις «προτεραιότητές» του και να είναι σε θέση να αντλεί πληροφόρηση εν κινήσει, μέσα από το κινητό του τηλέφωνο (mobile – first). Η Marketing Greece δημιουργεί περιεχόμενο που με τη σειρά του παρέχει tips κι εν γένει προτάσεις και συστάσεις σε τοπικό επίπεδο (local recommendations), υιοθετώντας τη διεθνή τάση του localhood και δίνοντας επιπρόσθετη αξία στον επισκέπτη που βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα, εξοικονομώντας του χρόνο και χρήμα. marketing rules

Αναμφισβήτητα, η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στα Social Media τα οποία μπορούν όχι απλώς να επηρεάσουν την απόφαση του επισκέπτη, αλλά και να διαμορφώσουν την εικόνα του προορισμού! Δεν είναι καθόλου τυχαίος ο όρος «Instagrammability» που λειτουργεί ως κριτήριο επιλογής προορισμού για διακοπές. Για αυτό το λόγο, η Marketing Greece δημιουργεί Instagrammable στιγμές, σε φωτογραφικό και κινηματογραφικό επίπεδο, ώστε να είναι πιο appealing οι εμπειρίες, ιδίως στο νεανικό κοινό. Εξυπακούεται πως η διατήρηση ενιαίας αισθητικής κι editing style στο περιεχόμενο εντάσσεται στους άμεσους στόχους της Marketing Greece, ώστε να διαφυλάσσουν τη διακριτή ταυτότητα του Discovergreece.com στο ψηφιακό περιβάλλον.

Video Content: Η αξία του hero content!

Σύμφωνα με τα στελέχη της Marketing Greece, το μεγάλο «στοίχημα» στο destination marketing είναι να καταφέρει ο ενδιαφερόμενος να… μιλήσει στην ψυχή του επισκέπτη και να τον κάνει να θέλει να ζήσει κι αυτός την εμπειρία του προορισμού που προβάλλεται! Όσο για το επιθυμητό αποτέλεσμα, επιτυγχάνεται, όταν το περιεχόμενο του βίντεο που δημιουργείται βασίζεται σε στρατηγικές επιλογές, ακολουθεί τα διεθνή trends και διακρίνεται από ξεχωριστή αισθητική. Το σύνολο των ανωτέρω παρέχει το πλεονέκτημα αφενός της προσέλκυσης του ενδιαφέροντος του κοινού αφετέρου της καθιέρωσης συνομιλίας μαζί του, οδηγώντας το από το dreaming phase στο consideration phase του travel cycle!

Η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να είναι στοχευμένη, εμπνευσμένη, άρτια σε τεχνικό επίπεδο, άμεση και πρωτότυπη! Στόχος του ψηφιακού αποτυπώματος που δημιουργείται είναι να προκύπτουν οι συνθήκες εκείνες που θα πετυχαίνουν μεγαλύτερης διάρκειας επαφή με τον χρήστη.

Για τη Marketing Greece, η δημιουργία video content ανάγεται σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο. Σήμερα, πλέον, ο ταξιδιώτης δεν αντιλαμβάνεται σε βάθος τα «βαριά» concepts, ούτε φυσικά και τα branding identities σε επίπεδο περιεχομένου. Αντιθέτως, το hero content ή αλλιώς το εντυπωσιακό περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνολογικό εξοπλισμό, αποτυπώνοντας ρεαλιστικά κάθε λεπτομέρεια του προορισμού, όπως επίσης κι η ιδιαίτερη αισθητική, προσελκύουν το ενδιαφέρον γρήγορα. Την ίδια στιγμή, προκαλεί συναισθήματα με απλά κι «έξυπνα» concept, τα οποία με τη σειρά τους γίνονται εύκολα αντιληπτά κι αντιπροσωπεύουν την εικόνα του προορισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας