Περιφέρεια Θεσσαλίας

Κερδίζει το στοίχημα της τουριστικής ανάπτυξης η Περιφέρεια Θεσσαλίας που αναδεικνύεται σε ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με διεθνή αναγνωρισιμότητα χάρη στο στοχευμένο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής της.

Η βραβευμένη της τουριστική καμπάνια, το έξυπνο ψηφιακό μάρκετινγκ, η ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας,  που σχεδίασε η Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και η ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού όπως ο καταδυτικός τουρισμός και τα υποβρύχια μουσεία, φέρνουν ιδιαίτερα εντυπωσιακές μετρήσεις προτίμησης για την περιοχή.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι τα σύγχρονα και ασφαλή οδικά δίκτυα και η ανάδειξη πολιτιστικών υποδομών όπως μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι και μοναστήρια συνθέτουν ένα ελκυστικό τουριστικό πακέτο που φαίνεται να ενδιαφέρει όλο και περισσότερους επισκέπτες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σημειώνεται αύξηση στις διανυκτερεύσεις σε ποσοστό 12%, αύξηση στις επισκέψεις σε Μουσεία της τάξης του 47%, αύξηση στις αφίξεις στα αεροδρόμια Σκιάθου και Ν. Αγχιάλου κατά 20%, αύξηση της κίνησης στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Αγιοκάμπου και Αλοννήσου κατά 18%.

Επίσης σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία στην πενταετία 2013-2018, εν μέσω κρίσης, η Θεσσαλία καταγράφει αύξηση 100% της απασχόλησης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλίας έχει περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια followers.

Σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό αυτή η αύξηση δεν είναι αποτέλεσμα συγκυριών αλλά στρατηγικού κοστολογημένου προγράμματος. Χαρακτηριστικά ο ίδιος αναφέρει: «Έγιναν σημαντικά έργα υποδομών και αποτελεσματικές δράσεις προβολής, που προδιαγράφουν ένα ακόμη πιο δυναμικό μέλλον τόσο σε επίπεδο αφίξεων ξένων επισκεπτών όσο και σε επίπεδο απασχόλησης. Θέσαμε σαφείς προτεραιότητες στο τουριστικό προϊόν της Θεσσαλίας, που έχει σημαντική συμβολή στην οικονομία της περιφέρειας. Σκοπός μας ήταν να αποκτήσουμε αναγνωρισιμότητα στις διεθνείς αγορές, να αποδώσουν με μετρήσιμα αποτελέσματα οι ενέργειες προώθησης και προβολής, να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο σε κάθε προορισμό και να προσεγγίσουμε νέες τουριστικές αγορές».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας