Με 25 πρότυπες επιχειρήσεις η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει δυναμικά, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, στην 5η Freskon 2019, που θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως τις 13 Απριλίου 2019 στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ- Helexpo, περίπτερο 13) στη Θεσσαλονίκη.
Στόχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή της στην 5η Freskon 2019 είναι η προώθηση στη διεθνή αγορά των φρέσκων φρούτων και λαχανικών που παράγονται στην εδαφική της επικράτεια, η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στον κλάδο αυτό, η εξωστρέφεια της παραγωγής και η τόνωση του πρωτογενούς τομέα της Περιφέρειας που παίζει καταλυτικό ρόλο στην ελληνική οικονομία εν γένει.
«Η αποτελεσματική ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των “προϊόντων- σημαίας” της Κεντρικής Μακεδονίας είναι η δική μας συνεισφορά στη συνολική προσπάθεια ανάδειξης της αγροτικής παραγωγής της περιοχής μας, στην οποία συμμετέχουν όλοι όσοι ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα. Άλλωστε, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η αγροτική παραγωγή και ο πρωτογενής τομέας αποτελούν βασικούς πυλώνες οικονομικής ανάπτυξης όχι μόνο της Περιφέρειάς μας, αλλά και ολόκληρης της χώρας», τόνισε η Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Γερακίνα Μπισμπινά.
Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής των αγροδιατροφικών προϊόντων της, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχει και φέτος σε όλα τα μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα παγκοσμίως, φροντίζοντας να δώσει την απαιτούμενη υπεραξία και ώθηση στις ντόπιες επιχειρήσεις, καθώς και τη δυνατότητα να διευρύνουν τις αγορές-στόχους, να αποκτήσουν εξωστρέφεια και να κατακτήσουν μια θέση αντάξια των εκλεκτών προϊόντων τους.
Η Freskon αποτελεί το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός φρούτων και λαχανικών στην περιοχή των Βαλκανίων και της νοτιοανατολικής Μεσογείου και λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα στην ελληνική παραγωγή φρέσκων φρούτων και λαχανικών και τις διεθνείς αγορές, τους μεγάλους ξένους λιανέμπορους και τα υπερεθνικά δίκτυα διανομής. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν παράλληλες εκδηλώσεις, όπως το Διεθνές Συνέδριο Ροδακίνου, ειδικές παράλληλες εκδηλώσεις, ομιλίες και παρουσιάσεις καθώς και FreshCon market (b2b συναντήσεις με τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης).