Στη εταιρεία Next.Com, ανατέθηκε η προώθηση και η τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Σημειώνεται μάλιστα ότι η Next.Com, ήταν και η μοναδική υποψήφια μετά την απόρριψη της συμμετοχής της Choose, κατακυρώθηκε το υποέργο 1: «Ολοκληρωμένο σχέδιο προώθησης τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», της Πράξης με τίτλο «Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» έναντι3.059.466 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει οκτώ δράσεις, οι οποίες είναι:
- Μελέτη τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,
- Δημιουργία θεματικών τουριστικών εμπειριών,
- Παραγωγή οπτικού περιεχομένου επικοινωνίας,
- Ψηφιακές υποδομές,
- Ανάπτυξη διαφημιστικών υλικών,
- Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
- Συνδυασμένες ενέργειες τουριστικής προβολής (προβολή σε εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ [Media PΙan])
- Μηχανισμός παρακολούθησης